lørdag 7. mai 2011

...kjempefin lørdag...

Lørdag 7.5.11 ...klokka er 8.30 og jeg har hatt ei god natt,med gode armer...opp og hopp...har faktisk litt å gjøre på mårran i dag...etter en kjapp frokost dro jeg og Småfrøkna avgårde med bilen for å se om vi fikk tak i ny bunad til henne...hun har vokst utav den hun brukte i fjor og året før...hu væks den tøtta...vi skal i konfirmasjon neste søndag og hun har fremdeles lyst på bunad....Spar-Kjøp sin...

...på Sandnes var de helt utsolgt,men de hadde en i str 12 år på Bryne,så den fikk vi hengt av ut mandag...ny skjorte til Broremann skulle vi også hatt men det hadde de ikke der,men vi fant svarte sko til ham iallefall...

...Småfrøkna har lyst på et hull til i ørene,så vi får se om det er noen frisører som har tid til det på en lørdag i mai...vi løper innom på Maxi rett ved siden av,men der var frisøren fullbooka...neste stoppested er Intersport på Tinghuset...

...jeg SKAL ha camelback til neste sykkeltrening,for ikke å snakke om Nordsjørittet...jeg kjøpte en med 3-liters drikkesekk,men totalt var ryggsekken på 10 liter,så man kan ha med litt annet i den også...i tillegg kjøpte jeg div energidrikk,vannflaske med plass til gel og litt til...kjekt å ha utstyret i orden...

...Vågen neste,der hadde de endelig tid til å ta hull i ørene til Småfrøkna,så da var hun såååå fornøyd etterpå...litt maling og mat,så var vi hjemme igjen 12.10...i fantastiske 20 varmegrader og disig sol...deilig,nå er det bare å finne solsenga!!

....etter noen deilige timer i solsenga fikk jeg plantet ferdig resten av blomstene som stod og ventet på å få komme i pottene sine...isbilen kom omsider,så nå har vi fått fyllt opp fryseboksen også for et par uker...

....og dagens gode nyhet!!...jeg fikk starte klokka 9.35 i Nordsjørittet så da er alle bekymringer slokket!!...jeg får starte på et tidspunkt som passer meg utmerket...lykken står den kjekke bi!!...hurraaaaaaaaaa...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar