torsdag 5. mai 2011

...vaske,vaske,sykle,sykle...

Torsdag 5.5.11 pyton natt...etter 30 minutts lesing var arma i god gang allerede med å bli vond...det bare økte på og da blir også søvnen fraværende...da klokka var 24 tok jeg 20 mg OxyNorm og en sovetablett,5 mg,men jeg lå enda 30 minutt før jeg omsider sovnet...de virker ikke med en gang...

...men det ble likevel ei dårlig natt med mye av og på når det gjelder søvn...og jeg som egentlig trengte en god natts søvn...må nok vurdere den arma og behandling alvorlig når jeg skal til legen på kreftpoliklinikken neste mandag...ett eller annet er det som skjer når jeg legger meg ned...det skjer i 90 % av tilfellene da...

...begynte mårran med å mekke en ladning knekkebrød...resten av formiddagen gikk med til rydding og vasking...gørrkjedelig jobb,men det må gjøres av og til...da klokka var 13 var jeg klar for en middagskvil...klarte å sovne uten å få vondt i armen og hadde satt klokka på 15...

...den ringte,men jeg må ha vært trøtt,for jeg sovna igjen og ble vekt av gubben klokka 15.30 som lurte på om jeg hadde kontrollen...jeg hadde kontrollen,men må ha mista den en plass...hihi...men jeg var jo trøtt etter ei dårlig natt,så jeg trengte nok den ekstra halvtimen...jaja...

...jeg har vært på kjempekjekk sykkeltur med tre kjekke jenter i kveld...jeg sykla 5.1 mil på 2t og 22 minutt,så det  kommer seg etterhvert...så Nordsjørittet,here I come...det var deilig med en dusj og kveldsmat da jeg  kom hjem...nå er det bare senga som venter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar