onsdag 7. november 2012

Stråling nr 5...halvveis,bare 5 igjen...juhuuu...

Onsdag 7.11.12 ...opp og hopp...rotete soving i natt,men jeg begynte med nedtrapping på Medrol i går så det hjelper vel på etterhvert...jeg skal ha stråling 8.15 i dag,så her er det bare å hive seg rundt og komme seg avgårde...midt i verste køa å kjøre...

...var deilig å være hjemme igjen før klokka 9...da har jeg jo litt igjen av dagen...stråling nummer 5 i dag,da er jeg halvveis med 5 igjen...det skal bli deilig å bli ferdig....blir så lite igjen av dagen når vi må ut og kjøre hver eneste formiddag synes jeg...

...i formiddag var jeg passe trøtt så det er vel strålinga som begynner å tære på kroppen etterhvert...hjelper vel på med en kvil,hvis jeg bare får sove da...

...og under over alle under...vekta raser nedover etter de medisinene jeg gikk på i vår som jeg la på meg 10 kg av...nå har jeg 1.7 kg igjen,så er jeg der jeg var og tilbake i matchvekta...juhuu...og det også mens jeg går på Medrol...glimrings...!!!...

...men jeg merker at jeg antagelig begynner å bli litt oppblåst i ansiktet av Medrolen etterhvert...maska blir bare strammere og strammere for hver dag...klarer snart ikke å bevege hverken pupiller eller lepper lenger...en befrielse når klipsa går opp og jeg kan ta den av...

...jeg kom meg ut på tur i kveld også...1 time i kuling,pøsregn og yr...brrr...var passe kald da vi kom hjem,godt med en varm dusj da...i dag var Småfrøkna med meg som selskap,hun på sykkel,jeg på beina...utrolig hvor mye fortere tida går da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar