fredag 9. november 2012

7.stråling og nå er det helg...

Fredag 9.11.12 ...jaja,skal tidlig avsted i dag,så det er bare å komme seg opp...stråling nummer 7 står for dør,dette går jammen fort...så gjenstår det å se hva som skjer i etterkant da..er jo veldig spent det da,men jeg får ta det som det kommer...!!!...

...har i grunnen ikke gjort så mye i dag,litt rydding,men endel pc også...i ettermiddag har jeg og mannen min kjøpt oss nye mobiler,Samsung Galaxy SIII,på nett,så det blir spennende å få dem...

...er jo litt kjedelig at jeg ikke har fått brukt alle coverne osv som jeg har kjøpt da,men jaja,er vel alltids noen som har bruk for dem...hihi...ellers driver vi jo og jakter på Felix da for at han ikke skal gjøre bimmelibim og-bom der han ikke skal...

...kan bli mye pes av og til,mannen min sier at det er verre enn å sitte barnevakt for unger...og når vi da har endel andre dyr som skal inn og ut hele tida kan det bli litt pes,ja...så når roa endelig senka seg i stua i kveld var det deilig...

...Broremann har en kompis på overnatting og de koser seg i kjellerstua foran tv med pc,popcorn og brus...de storkoser seg der høres det ut til...

...regnet og vinden uler rundt husveggene her,skikkelig høstvær...tror ikke jeg blir så sein i seng i kveld,kjenner at senga lokker på meg,ja...fredag eller ikke fredag,tror ikke kroppen bryr seg så mye om det,er den trøtt,så er den trøtt...ferdig med det...

...ha ei god natt folkens,og et lite tips for de med tunge,vanskelige tanker og problemer med å sove...da jeg var på mitt dypeste etter at jeg fikk kreft fant jeg ut at det ikke nyttet lese ukeblad på senga,der stod det bare om kreft og gjorde det enda verre...

...jeg trengte noe å tømme hodet med og jeg begynte isteden å lese pocketserier fra 1850-åra og oppover,da det fremdeles ikke var navn på sykdommen vår...fra da av begynte jeg å sove på nettene,mens tankene lullet seg inn i det harde livet de levte der og da...

...Sønnavind,Arvesynd,Jordmoren...jeg leser jevnt over 20 serier samtidig...lenge siden jeg trengte noe alvorlig å sove på...bare prøv...det funka for meg,kanskje det også funker for deg...natti..
 

1 kommentar:

  1. Hei Synni

    Ønsker deg og dine en riktig god helg :)
    Stå på Synni, ja du må være norges sterkeste dame!! Lykke til videre med den tøffe behandlingen, så håper vi på at du får positive tilbakemeldinger etterhvert. Ønsker deg alt godt!

    klem fra marit

    SvarSlett