lørdag 20. juli 2013

Ein strålandes dag!!!! ;)

Fredag 19.7.2013 ...her skriver man 19.juli og det første jeg må gjøre om mårran er å sette på vifteovnen for å få litt varme i stua...jaja,det er jo ikke akkurat sånn det skal være...nå MÅ sommerværet komme snart ellers tar jeg ungene med meg og reiser til Syden igjen...

...og med tid og stunder kom endelig sola...åååå,så deilig det var å kjenne den varme sola på kroppen igjen...det ble noen deilige timer på terrassen...blomstene trengte en trøstende hånd...de var mer eller mindre drukna stakkars...

...på kvelden grilla vi og koste oss,til det var på tide å komme seg inn...

Lørdag 20.7.2013 ...overskya da jeg stod opp 7.30,men det løste seg ganske fort opp,så da klokka var 9 var vi klare for å kjøre til Perlå badeplass...
...det ble en deilig dag i sola med iiiiiiiiskaldt badevann...jeg forstår ikke ungene som orka å være ute i timevis...jeg tok et hopp ut fra bryggekanten og klarte ikke komme meg fort nok opp igjen...var sikker på at jeg skulle dø på flekken...10 gr? kan umulig ha vært særlig mer...

...dessverre hadde jeg ikke med badeanda som kunne fortalt oss tempen,men til det sa ungene at det var like greit,for da hadde de nok ikke bada...sant nok...å huttetu...vi ble værende der til klokka var 16,da pakka vi sammen og dro hjem igjen og avslutta dagen på terrassen...

...for en fantastisk dag...!!!...ENDELIG...!!!...
...her har faktisk både motivet og fotografen blitt med på bildet...fett,hæ....Broremann som bader Yezzy...
...og her er Småfrøkna med Felix under armen...rart at ikke dyra hylte...hihi..
 
...og som om en ikke har nok av bekymringer...nå får jeg bloduttredelser under huden bare jeg så vidt støter borti noe...så nå har jeg mange plasser på armer og bein med slike flekker...noen på størrelse med en 10-øring og vel så det og andre uten noen spesiell form...
 
...og hvis jeg får et sår så blør jeg som en gris...det bare fosser ut...jeg står på 0,4 ml Klexane,sprøyte hver dag,men jeg må nok gjøre noe med den saken...jeg får ringe inn til 1k i mårra,så får jeg høre hva de mener om den saken...
 
 ...sånn ser noen av dem ut...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar