søndag 14. juli 2013

Abstinenser er pyton!!

Søndag 14.7.13 ...for en natt...jeg hadde knapt lagt meg før jeg kjente at jeg holdt på å bli sprø av en kropp som var så rastløs og full av maur under huden at etter 2 våkne timer i senga hvor jeg roterte rundt og rundt,stod jeg like godt opp fordi jeg holdt på å bli sprø...

...det første jeg gjorde var å sjekke dosetten for å se om jeg hadde tatt kveldsmedisinene...det hadde jeg gjort...så den som tasset rundt og rundt i timevis det var meg...jeg holdt på å bli sprø...da klokka var 4 kikka jeg på begge dosettene en gang til og så at begge to var helt uten OxyContin...

...ikke rart jeg hadde abstinenser...jeg vet ikke når jeg tok den siste,så kroppen var i full protest...og da husket jeg også at da jeg la dosettene noterte jeg meg at jeg ikke hadde nok OxyContin til en dosett engang...men hvem huska på det i løpet av uka da...???!!!...

...så etter litt panisk roting i skapet der jeg oppbevarer medisinene mine klarte jeg å finne noen tabletter som lå og slang i ei skål som redda meg der og da...etter en halv time hadde kroppen roa seg ned til normalen slik at jeg kunne gå og legge meg igjen...da var klokka halv 5 og det var begynt å lysne ute...ikke mye igjen av natta,nei...

...på formiddagen i dag kjørte vi inn til vaktapoteket for å hente ut OxyContin,jeg var sikker på at jeg hadde det på e-resept(men der er minuset med e-resept,man tror uten å vite)...vi trenger en halvtime på å kjøre til vaktapoteket i Stavanger...

...ingen resept der,nei...shit...!!!...hva gjør jeg nå da...apoteket foreslo å reise til legevakta på Klepp og få en ny resept der og så komme tilbake...nei,ikke tale om...det er en times kjøring tur,retur og så venting på legevakta i tillegg...nix,kommer ikke på tale...!!!....

...isteden ringte jeg til legevakta på Klepp og lurte på om de kunne hjelpe meg...etter en halv times venting ble jeg oppringt av en av legene der og fikk skrevet ut en e-resept på 100 tabletter...det årner seg for snille piker sies det og det ser ut til å stemme...hihi...så nå er saken biff...!!!...

...Småfrøkna kom hjem 18.45 i kveld og var full av opplevelser og det hadde gått veldig greit å ha med Felix også...

(pst....kjolen er fremdeles borte...tsk-tsk-tsk...)

1 kommentar:

  1. Alt ordnær seg til på ferden, vennen :-)

    Koselig Småfrøkna har hatt det fine.

    Hm...med din kjole, trist da :-(

    Klem

    SvarSlett