fredag 12. juli 2013

Jeg leter og jeg leter,jadajada...finner jeg noe????? NEIDA!!!!!!

Fredag 12.7.2013 ...mjaaaa...det ble litt tårer på Småfrøkna i går kveld...det er natta som er problemet...det er da hjemlengselen blir størst...ingen tvil om det...men vi satser på at det går bra....skjærer det seg helt får hun bare få søstera med seg opp i senga,så går det vel bra etter hvert...

...jeg fikk i alle fall litt mere søvn i natt enn forrige natta...men jeg ligger på venstre sida,definitivt feil soveside for meg,men må man så må man...grått og overskya i dag også,men jeg håper at det lysner etter hvert...

...klokka 14.55 dro Småfrøkna og lille Felix avgårde med toget til det blide Sørland...det har vært noen betenkte øyeblikk fra henne med uttalelser som at "Ka e de eg har gjort,mamma...???"...hun kom seg avgårde,men ikke helt på topp...

...nå er hun i alle fall der,har nettopp snakket med dem på Skype...så får vi bare håpe at natta går bra også...programmet er fullpakka forstår jeg,så det går seg vel til etter hvert...og de har jo selvfølgelig mye finere og varmere vær enn oss...jadajada..

...det ble da litt sol omsider på ettermiddag og kveld,så da jeg var hjemme igjen etter å ha kjørt henne til toget var det bare å hive seg ut på solsenga før sola ombestemte seg...

...i ferien hadde jeg et evig leteprosjekt...den hvite BH-en min...da vi kom hjem fant jeg den etter mye leting...på tørkestativet hang den...så ensomt og forlatt...jaja...alt som ikke er stjålet eller brent kommer for en dag som a` farmor sa...

...nå ETTER ferien leter jeg etter noe nå igjen...jeg kjøpte 3 batikk-kjoler i Tyrkia...gjett hva...???...nå finner jeg bare 2...nr 3 er sporløst borte...så nå er spørsmålet...henger den 3. kjolen igjen på hotellet i Tyrkia(det gikk litt fort i dørene på slutten) eller har den lurt seg vekk her en plass...???...jeg blir GAAAAAAAL...!!!...jeg vil ha FRED og RO...!!!...

...og selvfølgelig er det den fineste fargen av dem...snøft...jeg MÅ finne den...skulle dere ha sett en batikk-kjole i blått,turkise og hvitt seilende over himmelen eller det store hav,så si at den er høyt elsket og dypt savnet...(og eieren er MØKKALEI av å lete...!!!...)...

...ellers må jeg jo si at jeg enda engang har gjort noe jeg ikke burde ha gjort...jeg løfta noe tungt med venstre arm,som medførte at de vonde ribbeina bare ble enda verre...jaja,sånn går nu dagan...

1 kommentar:

  1. Har du funnet den fineste batikk kjolen?
    Det er så typisk...
    Trøst, det er flere enn du som leter, jeg er ganske håpløs ;-)
    Så bra dere kan kommunisere på Skype <3 <3

    Det går sikkert bra, kjære mamma.

    Ha en fin helg

    Klem

    SvarSlett