onsdag 10. juli 2013

Småfrøkna skal på tur...varer det...???...

Onsdag 10.7.2013 ...søren klype...de lovet oss sol i dag...foreløpig har det bare vært noen solgløtt innimellom skyene og 14.6 gr nå kl 11...så nettopp et bilde fra ei strand i Kroatia med blått,klart hav...kunne dratt på flekken...

...klærne er så godt som ferdig vaska,hva er problemet...???!!!...jeg savna det å bade i blått,klart vann...det var vi ikke så heldige med i Tyrkia...nei,har man vært i Egypt,Naama Bay er man temmelig bortskjemt på det området...

...neinei,det blir vel å sikle på bildene og nyte de strålene som skulle stikke innom...dårlig med grilling blir det vel også da...jaja...men i år har jeg bestemt meg for å ta ungene med meg på strandbesøk hvis været skulle bli SÅ bra...den som lever får se...

...av alle overraskelser...Småfrøkna lurte på om hun kunne reise på OVERNATTING!!!! til storesøsteren sin i Kristiansand hvis hun fikk lov til å ta med chihuahua-en hvis hun skulle ha behov for trøst...jeg sa at hun fikk sende ei melding til henne og høre om det var greit...

...dette har vi masa og snakka om såååå lenge,og tenk...endelig kom hun på det selv...så hun og den lille Felix-en skal ta toget selv begge veier...dette blir spennende...heldigvis passa det for storesøster også,så billetten ble kjøpt på flekken for at hun ikke skulle trekke seg...
...jaja,sannelig fikk vi ikke se sola også før kvelden kom...litt vind,men det gikk an å legge seg i sola likevel...jordbær,is og brunt sukker ble det også i kveld...mmm....
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar