lørdag 13. juli 2013

Lørdag 13.7.2013 ...urolig,dårlig og svett natt...og de forb....ribbeina mine gjør ikke saken bedre kan du trygt si...har ikke fått en eneste telefon fra Småfrøkna i natt,så dette går over all forventning...vi står nok en gang opp til en grå dag...regna har det visst også gjort...

...jeg sa til Storebror som skulle på jobb i dag at han kunne høre om Broremann hadde lyst til å være med...temmelig kjedelig å bare sitte hjemme i disse ferietider...mange er bortreist og når ikke været er det beste var det ikke så mye å finne på ute heller...

...men i dag har jeg kjeda meg hele dagen...lenge siden det har vært en sånn gørr lørdag...hadde det enda vært sol,sier jeg...men akk...ikke hadde jeg lyst å gå på shopping heller,hva skal man da finne på...DA er det gæli da...

...Småfrøkna storkoser seg hos Storesøster i alle fall...i dag har de både vært på stranda og i Dyreparken...med temp opp mot 30 gr og sol har de kost seg...Småfrøkna har tatt tømmer-renna og vunnet 2 kg sjokolade,mens onkel har passa Felix...
 ...2 kg sjokolade...hurraaaaaa.............................
 ...Småfrøkna i tømmer-rennekø i Dyreparken..............
 ...her er de på kino og ser Grusomme meg 2.............
 ...det går unna på pizza..............................
...godt og kaldt i varmen................

...min gale sønn i et nøtteskall....                                                       ....litt feil eller...????...


1 kommentar:

  1. Herlige, fine bilder!
    Så glad hun har det så storveises, Synnøve <3

    Uff, så dumt med det dårlige været hos deg :-( Jeg vil du skal sole deg <3

    Stakkars deg med dine vonde ribbein. Jeg vet hvor ille det er, men trøsten er, snart blir det bedre.
    Herlige sønnen din.

    Koselig med dine innslag, glad jeg <3
    Lørdagsklemmer!

    SvarSlett