søndag 26. desember 2010

2.juledag

26.12.2010 Andre juledag er her...etter å ha vært våken fra 4 til 5 i natt våkna jeg igjen klokka 10.10...hmmm,kanskje på tide å komme seg opp,eller..??..resten av gjengen er allerede oppe,i full gang med julegaver og jule-TV..

Satte meg i stua med koppen og pc-en jeg også,og plutselig var klokka over tolv...hmmm...jææælp,kanskje på tide å gjøre noe...???...vi skal jo ha middagsgjester klokka 15...gjerne på tide å få kalkunbrystet i ovnen blant annet???..

...ungene ble sendt ut i snøen for å få lufta seg litt mens vi begynte med middagsforberedelsene....jeg skal lage Waldorf-salat også..ved hjelp av litt team-work ble vi ferdig akkurat til 15.00,i tide..pust-pes..da hadde støvsugern fått lufta seg og alle 4 var ferdig kledd også...

Vi har kost oss masse med middag og besøk i ettermiddag,alltid kos med besøk...men nå skal ikke jeg spise MIDDAG på flere dager,det er i allefall sikkert..er ikke noe middagsmenneske og det tar på med 3 store middager på rappen..jaja...jul bare en gang i året...!!

Nå må jeg si at det skal bli deilig å slappe HELT av ei hel uke...jaja...må ha en bytterunde i mårra og sprøyter på onsdag,men ellers skal jeg ingenverdens ting...tror jeg..Storebror drar tilbake til båten i mårra tidlig og kommer hjem igjen på nyttårsaften..

Nå skal jeg kose meg med et glass Baileys(uten tilbehør...er stappmett...),så er det senga for meg...ahhh...skal bli så deilig å legge seg i et iskaldt soverom og få kjøla seg ned litt,lese litt bok og sove litt mye...natti..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar