mandag 27. desember 2010

Ny uke..

Mandag 27.12.2010 MMM...nei,klokka er halv 9,gjerne på tide å stå opp..skal ut på bytterunde i dag etter oppvåkning og en god dusj...skulle gjerne ligget lenger,men gidder ikke å komme til diverse butikker laaaangt ut på ettermiddagen,nok kaos uansett,tenker jeg..

To timer senere er jeg og Småfrøkna klar for avgang...det ble oss to..greit nok..det var kø og masse folk over alt...tydeligvis mange som er i farta..salget er også i gang i mange butikker,men det frister ikke...jeg skal bare ordne bytting i tilgodelapper,så er det rett hjem...de kan jeg bruke en annen gang,når butikkene er fyllt opp med nye,friske varer..

Strålende sol og -11 gr,flott vær,så når vi kommer hjem i 14-tida tar ungene på seg skiene,mens jeg og bikkja går på føttene og går oss en lang tur i det flotte været,men det er jammen ikke mye folk å se ute i et sånt flott vær...

Når vi kommer hjem igjen er det tid for litt restemiddag..jeg og gubben spiser rester fra i går,mens ungene vil ha grøt..greit nok...etterpå er det tid for middagskvil...deilig...selv om jeg ligger våken ei god stund før jeg sovner...men det gjør godt bare å ligge å slappe av..

Jeg hører stadig om folk som har problemer med å bli kvitt julekakene...de blir ikke spist..??..jeg fyllte nettopp opp et toetasjes kakefat med 7 forskjellige sorter kaker...på 15 minutt er det så godt som tømt...jaja..blir visst nødt til å lage mere pepperkaker...10 stykk igjen i boksen..og det som er sååå godt...hadde jo vært kjekt om vi hadde kaker ut uka iallefall...så er det et nytt og bedre liv neste år..hihi..

Blir tidlig i seng i dag..alle er visst trøtte....så da bir det ikke mer fra denne kanten..dyra skal ha sitt,så er det natta...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar