onsdag 29. desember 2010

OOOOOPS,I did it again...

28.12.2010 Ny dag og sola skinner...enda en dag..jeg er sistemann opp i dag også..hmm..jaja,er vel kanskje den som trenger det mest..frokost(1 yoghurt for min del),pc og våkne sakte...deilig løsning..unger og mann koser seg med underholdning på TV-en..

Gubben har dratt på en ærendsrunde,ungene ville ut i snøen og kose seg..hmmmm....kanskje jeg skulle benyttet tomt hus til en kraftig rydd,tørk støv,støvsug,vask...hmm...som tenkt,så gjort..utrolig så mye støv og nåler det blir i jula..jaja..det er jo kos også da.

Et par timers arbeid,så var jeg ferdig og ungene kommet inn..vi blir enige om å kle oss godt og komme oss ut..iskald nordavind i tillegg til -5 er kaldt...ungene tar på seg skiene,jeg tar med meg Yezzy og ut med oss et par timer...vi er ildrøde i ansiktet alle tre når vi kommer hjem igjen..og etter en stund inne koker vi i tillegg...frisk farge i ansiktet resten av dagen...
Yezzy storkoser seg i snøen,selv med korte bein....
Ungene legger avgårde,mot solskinnet...
Rød i kinna etter iskald vind...
Vi dropper middag i dag...frister ikke...ingen som har vondt av en dag uten...ungene er heller ikke så lystne,så det blir frukt og juleknask isteden..

Godt med en middagskvil i firetida etter jobb og masse frisk luft...stod opp igjen kvart på seks,en halv time etter at klokka ringte,men jeg kunne sovet myye lenger...skal til legen i mårra,må sjekke i filoen for riktig klokkeslett...OOOOPS...I did it again...man skal ikke TRO,man skal VITE!!

Jeg TRODDE at det var i mårra jeg skulle til legen for å få sprøytene mine...det var det altså IKKE..det var i dag da klokka var 12..akkja...ikke første gang,nei...enda jeg har det skrevet opp i filoen så er jeg sikker på at det er da og da,sjekker ikke...

..så viser det seg altså at det var feil...og alltid for seint når jeg finner det ut...jaja..ingen som ringte og etterlyste meg heller...så da så..får ringe i mårra og få ny time...ingen krise..noen dager fra eller til spiller ingen rolle..på sykehuset ringer de og etterlyser meg,det kunne jo de gjort også synes jeg...jaja,det får vel være måte på service fra et legekontor....

Kvelden er mørk og koselig med levende lys,både inne og ute..ingen årstid er vel bedre når det gjelder levende lys..vi koser oss sammen alle 4,med knask,kaker og frukt...får vel bli bedre takter etter nyttår...når kakeboksene og skapene begynner å bli tomme..thihi..natti..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar