torsdag 30. desember 2010

Lillenyttårsaften...

30.12.10 Jaja...nestsistedag i dette året også...natta var god,den..ikke noe å klage på..etter frokost,pc mm må vi avgårde på diverse ærend...første stopp er legesenteret..de ikke alt for gode sprøytene skal stikkes i hver sin skalk ja...sykepleierska synes også synd på meg..sååå mye(5ml),seigt som snått og en i hver skalk...jaja..

Etterpå har jeg så vondt i skalkene at jeg må gå og klemme på dem...det ser jo lurt ut...nope...får med meg reseptene...så nå er det Jærhagens apotek neste og noen små ærend..surt ute i dag...varmegrader,yr og tåka henger helt ned til bakken...hvor ble det flotte kaldværet av..snøen smelter raskt....nå kan dere får dere som har klagt på det flotte,kalde været vi har hatt...sådetså...

Litt mer mat må fylles opp på Kiwi på vei hjem,så bærer det hjemover..inn med varer og unger...pizza til middag i dag...åååå,skalkene mine...ja,sååå vonde er de..småfrøkna har fåttt dilla på tryllekunster og vi blir forsøkt lurt den ene gangen etter den andre...hun finner dem på nettet..og får det til innimellom også...

Nå har jeg nettopp ajourført alle bokseriene jeg leser (innimellom ett glass Baileys)og sendt mail til Bruktbua i Stavanger..hun samler inn bøkene etterhvert som de kommer inn utifra lista...så kommer enten jeg innom og henter og leverer når jeg skal på sykehuset,eller så leverer hun dem hos søstra si på Bryne hvis hun er på besøk der,så henter jeg dem bare der...

..praktisk og god service..men så er jeg en knakende god og kjekk kunde også da(hihihi)... Leser 22 serier for øyeblikket,og alle bøkene blir kjøpt hos henne..

...hører at jærbøndene har begynt på rakettene sine allerede...eller egentlig har de jo holdt på et par måneder allerede da....eller de første hørte vi vel i sommer...så her feires det året rundt,med andre ord..akkkja..hund og katter roterer med ørene allerede,så det er godt vi skal være hjemme i mårra....og med det drittværet de har meldt til i mårra er det i allefall ingen vits i å dra noen plass...

Det var en kort oppsummering fra bakketoppen denne gangen..geleen står til stiving i to forskjellige fargelag..nå drar jeg og skinkene mine oss i seng og håper på en god natts søvn,uten altfor mange klagesanger og pangpangpang...akkja..det spørs nå det forresten..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar