søndag 9. januar 2011

Søndag!

Søndag 9.1.11 Jeg stod opp 9.30 i dag...på tide å komme seg ut av loppekassen...jeg er sistemann opp..men jeg tror at jeg trengte det etter den lange arbeidsdagen i går..

I dag hadde jeg tenkt å få på plass siste rest av nips og naps,lys og pynt..og det har jeg klart...nå er alt blåst,rydda og ferdig pynta...kjempekos...nå vil jeg ha det sånn ...leeeenge...ellers så har det blitt litt klesvask og legge sammen klær...det tar jo aldri slutt...!!! En god middagskvil ble det også tid til..deilig..

Ellers har det vært en rolig dag..har bare rusla rundt og pusla med mitt,godt å få alt på plass og i  orden!!..mens gubben har sittet klistra til sportsskjermen...men i mårra er det sportsfritt i 14 dager...gubben reiser nemlig offshore i mårra tidlig...


Storebror kom hjem i går kveld med en svært spesiell frisyre....man kan ikke annet enn å le da...og mora har mast leeenge om han ikke kan klippe seg snart....hmmm...svaret er nei hver gang....akkja....de barna,de barna...(tenk om han hadde blitt stoppa i en kontroll el.l..de hadde vel ledd seg i hjel...)

1 kommentar:

  1. Sønnen din ser da fin ut, jeg synes det er koselig at noen har mot til å være litt annerledes og det er han ihvertfall. Jeg kan tenke meg at han ikke kommer til å ha denne frisyren lenge, det ser den litt for ubekvem ut til. Ha det godt med sportsfri i noen dager det er vel kanksje det du trenger. Jeg har sitta klistret til VG som sender sport direkte, siden jeg ikke kan få inn hverken radio eller TV her jeg er.

    SvarSlett