lørdag 8. januar 2011

Husarbeid!!

Lørdag 8.1.11 I dag stod jeg ikke opp før klokka var 10....og gud betre for en vind det har vært i natt og på mårran..en sjau uten like..blir ikke den helt gode søvnen når det suser rundt veggene hele tiden..menmen...opp og hopp,jeg er sikkert sistemann...jaja..ingenting som haster...formen er bedre i dag,tror jeg..

Etter frokost ble det til at jeg satte i gang med husarbeid,men først en skikkelig vårpuss i buret til Gismo...så en skikkelig opprydning, vårrengjøring og ut med siste rest av jul...etter 8 timers arbeid,med kun 10 minutts matpause,sa jeg meg fornøyd for i dag..da vet jeg ikke hvor mange liter jeg har svetta...men tørkefilla var trofast følgesvenn gjennom hele dagen..

Klokka 19 satte jeg meg i sofaen...vel fornøyd med dagens arbeid...litt står igjen til i mårra,men det er ikke så mye..håper på oppholdsvær så jeg får vasket alle vinduene på utsiden...det trengs!!!..det er iallefall ikke kuldegrader nå som stopper arbeidet..

Formen er visst tilbake til normalen etter gårdsdagens nedtur,frøkna er back in business!! Nå kjenner jeg at jeg snart er klar for senga...vel fortjent,synes jeg..nå er det bare nattmaten til Gismo,så er det natti!!

1 kommentar:

  1. Godt å høre at du er back in business. Da er det vel bare å kaste seg ut i det nye året med trening og nye utfordringer.Klem fra meg.
    ps!stilig hårfrisyre på storebroren :-)

    SvarSlett