onsdag 16. februar 2011

Lillelørdag..

Onsdag 16.2.11 ..onsdag og lillelørdag...snart helg igjen..hmmm..opp og hopp likevel..ingen har tid til å ligge her og dra seg..skole og trening..bare å komme i gang...

..Småfrøkna drar avgårde med pinnebrød-deig,pølser og kakao...de skal på tur i dag med skolen...jeg skal på trening og det ble litt travelt her på mårran i dag,men jeg kom meg da avgårde sånn omtrent på tida..

..Bodystep i dag..svett o gru..det går så det spruter i dag også..timen etterpå er Bodybalance..den har jeg bestemt meg for å kutte ut helt..får bare vondt av sånt..faktisk da den eneste av de timene som er på mårran jeg ikke kan gå på..egentlig ikke så verst da med mine skavanker...

..middagskvil og middagslaging etterpå..leksetid,så skal ungene på speideren..i kveld har vi bestillt årets ferietur..vi skal til Tyrkia igjen,Antalya..hotellet ligger rett på stranda og det er et eldorado uten like for ungene med sklier i alle varianter og basseng så det holder..og været er jo alltid på topp i Tyrkia..

4 kommentarer:

  1. Hei Synni!
    Så godt å lese at formen tilsynelatende er så bra om dagen!! Lenge siden jeg har kommentert her, men jeg er inne på siden din så og si hver dag. Er så imponert over måten du takler sykdommen på, og over din vilje og ditt pågangsmot.Virker som dere innimellom har hektiske dager, men du står på og gjør alltid det beste ut av situasjonen... Jeg har selv mistet flere av mine nærmeste, og prøver å minne meg selv på at livet må leves her og nå - selv om det ikke alltid er så lett... Ønsker dere alle en strålende helg:)
    Klem fra ukjent kvinne

    SvarSlett
  2. Hei du ukjente kvinne!! Takk for gode ord..prøver jo å gjøre det beste ut av hverdagen..noen kan være mer travle enn andre,men likevel ville jeg aldri vært treninga forutenselv om dagen da hadde blitt litt roligere..føler med deg i ditt tap av dine nærmeste..ingen lett situasjon,nei..men det ser joo ut atil at du har det i tankene og leve her og nå..det er viktig....
    En strålende helg til deg også!! Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Hei Synni

    Ja, nå var det på tide å sende en tilbakemelding. Har fulgt med på bloggen din en stund nå og er veldig imponert over din måte å takle livet på...
    Du tar nesten pusten fra en du...SÅ sprek og flott dame!!
    Veldig koselig og inspirerende å lese bloggen din Synni :)
    Idag har jeg også vært å trent, Puh!!
    45min på tredemølla og så litt styrketrening:)
    Jeg går til fysio to til tre gng i uka med påfølgende trening.
    Var så uheldig å få knust en ryggvirvel i mars ifjor.Så i påvente av neste operasjon for fjerning av skruer/bolter så må jeg trene og behandles. Det er faktisk veldig deilig og få brukt kroppen om ikke SÅ veldig som deg da he,he
    Har også fått diagnose brystkreft i sept -06 med operasjon,cellegift og stråling.
    Ønsker deg og dine en riktig fin helg :)

    klem fra marit

    SvarSlett
  4. Hei Marit.Så kjekt at du følger med på bloggen min da,og at du finner den koselig og inspirerende..synes nå egentlig at det bare blir kjedelige ting å skrive om innimellom jeg,men jaja..
    Kjekt at du trener..synes du det er kjekt eller gjør du det fordi du føler du må..selv opplever jeg at det kan være tungt å komme i gang hvis man har vært borte ei stund,men når man først har kommet i gang så er det bare bånn gass...
    Så synd at du fikk knust en ryggvirvel da..hvordan klarte du egentlig det??..blir nok litt opptrening ut av sånt ja..
    Du har også vært ut i uføret ser jeg..hadde du spredning eller stoppet det i brystet??..håper bare at det går fint fremover med deg!!
    Fortsatt god helg til deg også!!
    Klem fra meg!

    SvarSlett