lørdag 19. februar 2011

Nå er det helg!!

Fredag 18.2.11 Fredag og helg...har hatt ei forferdelig natt...mareritt du aldri kommer ut av,det blir bare verre og verre,skrekk og gru..hetetokter i kø,senga blaut og elendig søvn...lenge siden jeg har hatt ei sånn natt...akkja..bare å komme seg opp,ikke kjekt i senga i natt,nei...

...opp og hopp,her er det bare å komme i gang..ungene skal på skolen og jeg skal......du gjettet riktig; TRENING..gleder meg..kjekk dag i dag,med spinning og fatburn..mye folk,spinningsalen er stappfull..ei dame hadde til og med satt en sykkel utenfor døra/trappa til spinningsalen for å med seg timen..den var ny..

..ikke fullt så mye folk på fatburn-timen heldigvis,men nok likevel..bånn gass så fat-et burner.men det er jo også meninga da..godt med en dusj etter treninga,så må jeg gjøre unna noen ærend etterpå...kjøper to tunikatopper i dongry til Småfrøkna..hun vil jo være like fin som meg sier hun..nå hadde de endelig fått inn,så da er det bare å kjøpe..

...apoteket neste...så må jeg kjøpe bursdagspresang til gubben,men jeg kan ikke skrive hva,for jeg vet at han er inne og snoker i bloggen min innimellom..hihi..nå snøyt jeg deg for den,ja..du må nok vente noen dager til...hihi..

..etterpå går veien rett hjem,må bare innom Kiwi som snarest..det er jo det vanlige da,siden det er jeg som er ute og suser med bilen hver dag..og som har den samme pina hver dag..HVA skal vi ha til middag i dag da????...men fredag er grei dag...da er det pizza..

..etter middagskvilen er det bånn gass..Broremann skal på overnatting med Speideren i dag,så vi må få pakket ferdig resten av sekken til turen..blir litt springing opp og ned for å få samlet inn det som mangler,men jeg får nå levert ham til rett tid og sted..han gleder seg veldig..

...vi blir bare tre i kveld..hmmm...stor forskjell når det mangler en unge...men fredagskos blir det likevel...etter som timene går kjenner jeg at det er på tide å finne senga for min del iallefall...blir trøtt til samme tida jeg,enten det er mandag eller fredag..jaja..greit nok,det..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar