søndag 27. februar 2011

Lørdag..shopping..latmannsliv..

Lørdag 26.2.11 ..klokka nærmer seg 10...kanskje på tide å komme seg opp..kan ikke ligge her og dra meg hele dagen...vi skal jo ut og pløye Stormberg og Sørlandssenteret..må jo alltid ut og myse litt mår man er på andre trakter enn sine egne.....selv om jeg stort sett kommer tomhendt hjem av en eller annen grunn...

..etter frokost kledde vi oss og dro avgårde..blaut snø,slaps og snøfiller møter oss utendørs...vi stoppet på Stormberg først...var jo først og fremst ute etter treningstøy,men det var det ikke mye av og iallefall lite fint...masse fjellklær,men det har jeg nok av..

...neste stopp var senteret..maaasse butikker å pløye gjennom her,ja...fant faktisk noe til meg selv til en forandring..dongerykjole,tøffe sandaler og øredobber..Småfrøkna får ny dongerykjole hun også og tøff t-skjorte med paljetter på..

..hennes nye repertoar er at hun vil også ha slike klær som meg og være like fin som meg...så nå har jeg fått en liten kopi av meg selv..men det er jo litt kjekt med ei jente som bryr seg litt om klær og det å pynte seg da,for Storesøster var absolutt IKKE sånn før hun ble voksen...så forskjellige kan søsken være..

..Broremann får bøker...han bryr seg døyten om klær,men er en skikkelig bokorm..greit å gå på mammutsalg da..

....vi dro hjemmefra i 12-tida og var tilbake i 17-tida...temmelig pesne begge to..halvveis i løpet var vi skrubbsultne og tørste og måtte ha oss en liten matpause..vi kjøpte lun kyllingsalat...mm..den var kjempegod,kan trygt ha den flere ganger,ja..

..da vi kom hjem flata vi rett ut på sofaen foran tv-en og der ble vi liggende til mannen i huset hadde laget middag til oss i 19-tida...wraps..mitt middagsønske...mmm...det er SÅ godt!..deilig å bare slappe av uten å måtte ta seg av unger og slikt til en forandring...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar