lørdag 5. mars 2011

Helg og vinterferie...

Fredag 4.3.11 ..fredag og helg...og snart vinterferie...hurra...siste dag med ringeklokka på leeeenge..ungene kommer sigende,fullstendig klar over at det er fredag,helg og vinterferie snart..påkledning og frokost går unna i en fei...og jeg hopper i treningsstøyet med det samme ungene er ute av døra..

..jeg skal på trening...spinning og fatburn..temmelig fullt på spinninga,men litt mer plass på den neste timen..etterpå var jeg innom  bokhandelen med ei bok som skulle leveres tilbake,så bar det rett hjem..vurderte om jeg skulle kjøpe med meg noen roser,men det er så varmt hjemme for tida når sola skinner i stuevinduene at jeg er redd for at de kreperer med en gang...

...hjemme er det rolig og fredelig,så jeg lager meg lunsj; mine hjemmelagede muslirundstykker,varme med brunost på og ei spennende bok..koser meg ei god stund før jeg kjenner at øyelokkene begynner å bli tunge,så jeg varmer fotvarmeren og kryper til køys...

...hører før jeg sovner at Småfrøkna kommer hjem,men hun vet at mamma kviler så hun setter seg foran tv-en og ser på Hannah Montana...for hvilken gang...???!!??...når jeg står opp igjen har Broremann også kommet hjem og de storkoser seg...det er jo vinterferie!!

...fredagskos,popcorn og tv..tida går fort når det er kosetid,men en gang er det kveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar