søndag 4. mars 2012

Avslappende helg...

Lørdag 3.3.12 ...da jeg stod opp kl 9 hadde jentene enda ikke stått opp...jeg erindrer å ha hørt noe fnising en gang på mårran,men ikke verre enn at jeg likevel har sovet...den sola som visstnokskulle være på mårran i dag forsvant stort sett i skyer og stiv kuling...jaja...

...jentene har vært inn og ut av huset i løpet av dagen og besøket gikk hjem klokka 16 mens jeg kvilte...da hadde hun jo også vært her ett døgn,så det hjolder vel...de har iallefall storkost seg.og det er jo kjekt...

...jeg hadde knapt stått opp kl 17 etter kvilen min før Broremann lurte på om han kunne få ha en kompis på overnatting...jaja...så jo egentlig ikke noen grunn til å si nei,stille og rolig gutt er det også...så da var det bare å flytte madrass med følge til gutterommet,så var det inn med ny overnattingsgjest...

...ikke noe problem når man omtrent ikke merker at det er en ekstra unge i huset,og at jeg har fått min nødvendige skjønnhetssøvn,både på natta og dagen...hihi...jeg pleier jo altid å si at alt før klokka 7.30 er forbudt her i huset,og når de står opp så er det ned på stua til jeg har stått opp...det pleier å fungere fint med de fleste...

Søndag 4.3.12 ...ikke hørt en lyd på mårran da jeg stod opp kl 9,så det var flinke unger i dag også... ;) ...ikke noe problem da,nei...men det har blåst noe så inn  hampen i natt...i 1-tida i natt var jeg sikker på at gutta lå og fniste og tøyset og stod opp for å ta dem ei stripe,men de lå og sov sin søteste søvn,så det var rett og slett bare vinden som spilte meg et puss...

...hva har jeg gjort i dag da tro....???....fint lite og ingenting,bortsett fra å lage middag til ungene og lese og slappe av...så dette har vært ei avslappende helg,med stor A,men det trengs vel det også innimellom...det gjør i hvertfall godt...

...overnattingsgjesten ble etterlyst i 16-tida,mens jeg kvilte,så da var heimen atter tømt for gjester...i 19-tida kom jeg på at det var tomt i knekkebrødboksen,så da var det bare å sette i gang og lage ny ukesrasjon...ny uke uten knekkebrød er krise...hihi..

2 kommentarer:

  1. Hei Synni!
    Godt å høre at du også har hatt en avslappende helg med stor A til tross for overnattingsgjester. Her var det ikke mye sol å se, men jeg gikk rundt i hagen og ser at det spirer og gror nå :-) Jeg er knekkebrødfan så det holder, men hittil har det blitt alle typer Wasa. Skulle gjerne hatt oppskriften din, hvis den ikke er hemmelig, he he. Ha det godt så lenge, håper hofta er snillere mot deg denne uka.
    Klem fra Torill

    SvarSlett
  2. Hei Torill!
    Vår ja..vi fikk jo snø i dag...grrr..oppskrifta mi er ikke hemmelig nei,den fant jeg på frokost-tv,GMN...du kan se om den ikke ligger inne der enda,gjør den ikke det skal du få den av meg!
    Klem fra meg!

    SvarSlett