søndag 2. januar 2011

Nytt år,nye muligheter!!

1.1.11 Den datoen var morsom å skrive den...jaja..GODT NYTT ÅR FOLKENS....
Ett år er over,ett nytt er kommet..med det som det måtte bringe med seg...hmmm...jaja..men likevel: nytt år,nye muligheter og nytt håp!!

Jeg smøg meg ut av senga sånn rundt 11.30 i håp om at ingene merka seg tida...jaja..det var i allefall ingen kommentarer...gubben var tidlig oppe som vanlig..godt det er noen oppe som har kontrollen på ungene..hadde nok ikke sovet så lenge hvis ikke..hihi..

Det blir nok en rolig dag...ingen som spruter av energi foreløbig nei...lettvint middag blir det også...været er bedre i dag,men: varmegrader og tinevær..ikke mange snøflekkene igjen nå,nei...snufs...det var den vinteren..

...egentlig ikke så mye som skjer  her i huset i dag...spiller litt spill med ungene...setter på ei klesvask...sender meldinger eller ringer  og ønsker godt nytt år...gubben sitter heele dagen i kjelleren og ser på sport..ikke mye vi ser til den karen nei..jaja..da slipper jo jeg å se/høre på sport i allefall..

Rydder litt i kaoset av bøker ved siden av senga...sorterer ut alle leste,i pose med dem og setter alle uleste på rekke og rad...greit å se at jeg ikke går tom for lesestoff med det første...men i tillegg til alle disse har jeg ca 15 uleste bøker til som ikke er satt frem...jaja...greit å ha noe å lese på i sene nattetimer..problemet er å ta seg i nakken når nok er nok,liksom...you see...??


Er litt tom i hodet i kveld..meg??..hmmm..får skylde det overgangen til det nye  året...det kom like fort som det forrige gikk...jaja..I wish us all good luck!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar