søndag 8. august 2010

Var det noen som snakket om LANGfredag???

Fredag 6.8.2010 Klokka ringer,9.00,på tide å stå opp...en ny dag alene med ungene venter,mannen min reiste offshore 30.7,kommer tidligst hjem seint fredag 13.8 og det er ikke skolestart før 16.8...kjenner at det begynner å skorte litt på tålmodigheten og at jeg begynner å bli utslitt både her og der...

Ungene begynner rett og slett å bli leie av å gå hjemme..mange venner er borte på ferie,(de som er hjemme invaderer huset mer eller mindre hele dagen) ...hadde det enda vært hele dager med sol og varme så kunne vi dratt på stranda..men dem er det heller ingen av..så det blir noen runder med knuffing og surmuling ungene i mellom..både ungene og jeg gleder oss til skolen begynner.......

Storm i kastene ute i dag,men likevel 22 gr på det beste...men sola glimrer som vanlig med sitt fravær..kan så vidt se noen stråler innimellom...på formiddagen var jeg og småfrøkna ute og shoppa litt og utpå ettermiddagen kom jammen sola noen timer...på kvelden koste jeg meg med krabbe,reker,cashew og baileys...mmmmm..(for ungene var det den obligatoriske fredagsmiddagen: pizza)

1 kommentar:

  1. For et pågangsmot! Lykke til:-) Hilsen Berit

    SvarSlett