torsdag 3. mars 2011

..trening og knekkebrød..

Onsdag 2.3.11 ..jeg var langt inn i drømmeland i dag da klokka ringte...måtte bare velte meg ut av senga før fristen til å lukke øyene igjen ble for stor..opp og hopp..nytter ikke å ligge her og dra seg..skole og trening venter..

...da jeg kom på treninga igjen på mandag etter fraværet på onsdag,torsdag og fredag forrige uke pga lege,sykehus og reise ble jeg møtt med et åååå,så kjekt å se deg igjen..jeg var visst savna ved mitt fravær..jaja..kjekt det,da..

..i dag var det Bodystep..jeg har sagt det før at dette er ukas verste treningstime...og det er ikke tull...jeg heva stepen et hakk i dag..trodde jeg skulle sprenges...pulsklokka mi viste etterpå at gjennomsnittspuls lå på 181 og makspuls på 199...ikke rart jeg var fesen og uttslitt etterpå..jeg gikk på skjelvende bein inn i dusjen..

..etterpå gikk jeg bare innom butikken og handla middag,så var det rett hjem..hadde rett og slett behov for å slappe av litt..middagskvilen var etterlengta i dag...bare så vidt jeg våkna da klokka ringte..middag og lekser,så er det speider for ungene..

..i kveld har jeg laget en ny runde med knekkebrød og gjort klar det tørre til ny ladning i mårra..må visst bare lage dobbelt opp når jeg først holder på..men det må lages i en togang desverre...bruker jo dobbel så lang tid da,men skitt au..knekkebrødene er verdt det... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar