tirsdag 25. oktober 2011

Ny uke,nye muligheter..

Mandag 24.10.11 ...åå huttimeg for en vind det har vært i natt...trodde hele huset skulle ta av ei stund...jaja...men det er i hvertfall kjekt å stå opp til ei ny uke,med blå himmel og sol...selv om det blåser litt...gradestokken viser også en akseptabel temperatur...

...trening i dag,bare å komme seg i treningstøyet og ut dørene...bodypump i dag,kjekk styrketreningstime...etter treninga måtte jeg handle litt mat på hjemveien,men så bar det rett hjem...klesvasken går for fullt i dag,med det fine tørkeværet...tørken er unnagjort på en time...greit det...

...etter kvilen min ble det full rulle med middag og påkledning...hele gjengen skal ut og gå FN-marsj,får håpe vi ikke blåser bort underveis...alle betaler for å få gå denne marsjen og pengene går til en god sak...det ble en frisk tur i nordavinden,så vi kom inn i gymsalen til kaffe,brus og mye godt å spise med røde,friske kinn...

...underveis tilbydde jeg den ledige hånda mi til ei lita ei som var ute på marsjen alene...ingen familie som fulgte henne,nei...og det hun kunne fortelle underveis satte dype spor i mitt sinn...det ble mange søvnløse stunder utover natta...både pga henne og stormen som raste rundt veggene...

...nå må jeg bare bestemme meg for hva jeg skal gjøre med det hun så tillitsfullt fortalte mens hun holdt godt i den hånda jeg bød frem mens vi marsjerte avgårde i raskt tempo...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar