onsdag 2. november 2011

Ny uke..

Mandag 30.10.11 ...jaja...da var helga over og ei ny uke har så vidt begynt...småkvalmen og svimmelheten som begynte på torsdag er fremdeles ikke borte...hmm...skal på legesenteret og ta blodprøver i dag siden jeg skal få Zometa i morgen,så det blir litt spennende og se om de er ok...

...kjenner jeg er litt sliten i dag siden det ble litt dårlig med søvn på lørdagsnatta(men det er min egen feil,så jeg sitter gjerne barnevakt igjen!!),ikke tid til kvil på søndag,og heller ikke tid til kvil i dag,desverre,skal på møte midt i kviletida...jaja,jeg overlever nok det også...

...jeg dro tidlig avgårde i dag for å få gjort unna blodprøvene...etterpå måtte jeg handle inn litt mat og så bar det hjemover igjen...har litt å rydde opp i etter helga...

Tirsdag 1.11.11 ...på denne dag for 28 år siden fikk jeg mitt første barn,min datter N...jeg husker fremdeles oppholdet på sykehuset...det store i det å ha fått et lite barn...jeg holdt på med å ta kjøretimer under svangerskapet og kjørelæreren min var kjempenervøs for at fødselen skulle starte i kjøretimen...hiih...(særlig da vi mot slutten skulle ha langkjøring,hihi)...

...noen dager etter at vi hadde kommet hjem igjen viste det seg at hun hadde fått med seg sykehusinfeksjon,gule stafylokokker,så da var det inn igjen...og selvfølgelig var dette midt i oppkjøringa mi...

...det var fremdeles bar asfalt ute da jeg la meg kvelden før oppkjøringa,jeg hadde enda ikke kjørt på snø...gjett hva som møtte meg etter en lang natt med teorilesing og pugging(i den tida tok vi begge deler på en gang),jeg våknet til en helt hvit verden,snøen hadde allerede lavet ned i mange timer fikk jeg vite...å huff...der var jeg sikker på at lappen røyk,gitt...

...jeg måtte forlate babyen på sykehuset,men de lovet å passe godt på henne og ønsket meg lykke til....kjørelæreren min hentet meg på sykehuset og kjørte til Biltilsynet som den gang lå på Mariero...men det gikk bra,teori først og kjøring etterpå og jeg bestod!!...

...har vært på sykehuset i dag får å få min månedlige dose Zometa...blodprøvene mine var fine,så da var det ikke noe svar der å få på den ene uka med vondt i magen og 5 dager med svimmelhet og kvalme...jaja...da var det sikkert bare ett eller annet...skal inn i slutten av måneden til ny ct av mage og skjelettscintiografi,så får vi se der om det er noe som lager "kvalm",hehe..

Onsdag 2.11.11 ...skulle egentlig gått på trening i dag,men jeg kjenner rett og slett at jeg har behov for en liten latemegdag...gjøre litt småtteri innimellom,klesvask,vaske litt dørblad og dørkarmer,rydde litt...men jeg har ikke tenkt å jobbe sånn at jeg blir svett...

...rart det der,at etter noen aktive dager(da snakker vi ikke om trening eller andre fysiske utskeielser av den grunn,merkelig nok..),så må jeg rett og slett hente meg inn igjen...mannen min er jo offshore også,så da er det jo meg alt ligger på...jaja,det er vel egentlig ikke barebare å ha kreft og gå på ei røys med medisiner med bivirkninger av alle mulige slag,hihi...

1 kommentar:

  1. Hei!
    Nei du er mer enn god...det er kjempetravelt å være alene i perioder med små barn. Har prøvd det selv, men det er lenge siden. Nå er de voksne og flyttet ut av rede og det er deilig at de klarer seg selv.Ha en god uke, det er alltid så koselig å høre hvordan du har det:))Håper at alt er ved det samme når du skal til kontroll. Det er det sikkert:))
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett