onsdag 18. januar 2012

Rolig søndag,lite gjort...

Søndag 15.1.12 ...vi hadde en koselig kveld med god mat,kjempeflott lokale og kjekke folk...i løpet av kvelden hadde jeg ørten runder med hetetokter,heldigvis var ikke veien til ytterdøra lang og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg sto ute med røykerne for å fryse meg ned...forbaska irriterende,enda så tynt kledd jeg var...

...dette gjør også at jeg ikke har lyst til å danse,selv om jeg er veldig glad i det...det er ikke kjekt å bli gjennomblaut i klærne og ha et rennende ansikt med en gang,så det blir til at jeg holder meg borte fra dansegulvet,desverre...så at disse hetetoktene sette mange stoppere for hva jeg har lyst til/på,på alle plan er 100% sikkert...

...dro derfra ca 00.30,da var jeg temmelig klar for å komme meg hjem(og det var ikke bare meg..hmhmhm...)...vi gikk transporten vår i møte,men det var bikkjekaldt,og kuldegrader ute,så da var det deilig å legge de iskalde føttene mine på varmeputa mi da jeg var i seng...

...Pusur var ikke kommet inn for kvelden,så jeg tok fram boka og leste litt til Pusur kom hoppende inn vinduet etter 20 minutt...mannen min stupte i seng og snorket i vei med en gang...

...et par ganger har jeg opplevt at det plutselig kommer en skikkelig dunkende smerte på et punkt som dunker i takt med pulsen ca 30 sek...plassene har vært både i foten og i nakken og er skikkelig vondt...første gang,i foten,lurte jeg på om jeg var i ferd med å få blodpropp,så jeg var ikke helt høy i hatten...

...jaja...vi hadde en fantastisk dag i går når det gjelder sol på himmelen...den skapte en fantastisk soloppgang og solnedgang...det var et fargespekter uten like,som jeg vil dele med dere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar