onsdag 8. februar 2012

On the road again....

Onsdag 8.2.12 ...opp og hopp..her er et bare å dra seg ut av kassen...ungene skal på skolen og livet går sin gang selv om innsida mi ikke er den beste for tida,hverken på den ene eller andre måten...vi skulle ha vært i en 50-årsdag på lørdag som var,men vi følte oss ikke helt kvalifisert til det,så vi ble hjemme med ungene isteden...

Se den fantastiske "månenedgangen" vi hadde på mårran i dag..
...på søndag hadde vi flott vintervær,hele helga forresten,så da tok jeg og Småfrøkna oss en tur ut i snøen...godt å få lufta nasen litt selv om det var snøstorm,kaldt og vind...Småfrøkna gikk på ski og jeg gikk på beina...vi hadde det kos i snøen noen timer...



...på mandag var jeg på stråleavdelinga til strålesimulering,(her går det fort unna,de ringte meg allerede på fredag)denne gang med CT,og fikk tegnet opp et nytt sjakkbrett på kroppen til strålinga...det hørtes ut som at jeg skulle i den nye strålemaskina,så det blir spennende å se hva dette blir til...

Mine favorittroser,en haug av dem...sånn går det når de er på billigsalg!!
...bilen har bråka litt på et bakhjul når vi bremser,så på mårran i dag fikk vi levert inn bilen på verksted,så blir det Storebror som henter meg i arbeidstida og kjører meg til sykehuset siden vi ikke har bil i mårra...vi fikk en deilig gåtur hjem igjen i den flotte,kalde vinterdagen med sol som vi har nå....

...jeg skal være på sykehuset i mårra kl 10.40...vanligvis tar dette bare 10 minutt,så kjører han meg hjem igjen og drar tilbake til jobb...jeg skal ha stordose-stråling (8GY) denne gangen også,og av erfaring så vet jeg at det er bare å komme seg rett hjem etterpå og stupe i seng fordi  jeg ble vanvittig trøtt av det...

...jeg skal få Storebror med meg til å ta bilder når jeg skal i strålemaskina i mårra,så kan dere få se hvordan det ser ut,for de av dere som ikke har sett det før...

5 kommentarer:

  1. Hei du er tøff som våge deg ut på glattå. Det er kø for og få gipsa ben og armer osv. håpe du ikke trenger og stå i den køen hi hi Godt og høre at nå er du igang for og få vekk kreften. lykke til dette går bra ! Du er klar for en ny kamp og det er BRA ikke gi deg. Lett for meg sier du nok ja enig med deg...men ALLIKAVELL stå på klem fra mia

    SvarSlett
  2. Å Synni
    Du er så flink med barna dine i en strevsom hverdag! Du skal ha mye ros, du! Du greier rettt og slettt å ta barnas perspektiv og ikke la dine vansker gå ut over dem. Fy søren, det krever en sterk person! Du skal leve lenge du! STOR klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Du er min tøffing. Fantastisk så vakker du er <3 Både inni og utenpå.
    Dine barn er rike som har deg som mamma <3.
    Tenker masse på deg, klokken er nå 1000.

    God, varm styrke- og oppmuntringsklem.

    SvarSlett
  4. Når jeg skriver dette sover du kanskje fremdeles. Du er og blir Synni, en dag litt nedfor, men et par dager senere i full fart, med barn, bilproblemer, nydlige roser, og et fint smil under den gule hetten. Vi som leser bloggen din, takker deg for at du er og blir den du er, et prakteksemplar av et kvinnfolk.

    SvarSlett
  5. Hei igjen!
    Så flott at du er i farta igjen:))nei, det skal mye til for at du gir deg over. Beundrer deg voldsomt for motet og styrken din.Lykke til med strålingen.
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett