fredag 23. mars 2012

SURPRISE!!....

Fredag 23.3.12 ...etter å ha drevet med pakking og handling i smug i noen dager og uker nå så nærmer jeg meg klar...det er vel snart på tide å la dere nysgjerrigperer og ungene få vite hva jeg hatt under planlegging...

...etter å ha holdt ungene på pinebenken med en SURPRISE!!!! i et par uker nå så slapp jeg omsider bomba i dag...og ungene hylte jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!,så jeg er sikker på at de hørte det helt ned på jernbanestasjonen...hihi...

...jeg og Småtrolla 2 uker til Egypt,avreise i mårra grytidlig...hurraaaa,sol og sommer,her kommer viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!...men jeg har fremdeles en overraskelse igjen...den som venter får se...i mårra...venteventejadajada...

...ungene må vente på den siste,men dere skal få vite det...på Gardermoen "treffer" vi på min eldste datter og barnebarn som også skal være med...tenker at jubelen kommer til å stå høyt under taket...blir kjempekos å reise sammen,de skal bare være ei uke,men vi får kose oss dobbelt den uka de er der...

...jaja,da er regningene betalt,de siste forberedelser er gjort og nå skal jeg legge meg...pc-en er med,oppdateringer kommer!!...

8 kommentarer:

  1. Hei!
    Så kjekt:))Kooos dere masse det har dere virkelig fortjent,
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Litt av en overraskelse ja!! Ønsker dere en kjempefin ferie i Egypt, det blir nok deilig for hele gjengen vil jeg tro!
    God tur til dere og stor klem til deg fra Tone N

    SvarSlett
  3. SÅÅÅÅÅÅ GØY KOS DERE.ALLE PÅ TUR SÅ BRA. Vi her hjemme får også noe sol iallefall imorgen hi hi
    dette fortjener dere. go tur. mia

    SvarSlett
  4. Hei Synni!

    Åååå så deilig, det var litt av en overraskelse :) Håper det går bra med Smøfrøkna som har vært dårlig, og at dere får en flott ferie - det fortjener dere virkelig :) God tur!!!

    Klem fra ukjent kvinne

    SvarSlett
  5. Fantastisk!!!god tur!!!imponert over deg. Beundrer pågangsmot og evnen til å virkelig leve!!!! Heldige barn du har!!!! klem,toril s

    SvarSlett
  6. SÅÅÅÅ hyggelig for dere alle!! Kjenner på den følelsen du hadde da du avslørte surprise'n for barna. DET er virkelig glede, det!! Koos dere, nyt sol&varme - og hverandre! Stor klem fra Anne Kristine

    SvarSlett
  7. Hei Synni!
    Ønsker dere en kjempegod tur!!
    Vil bare tipse deg om en nettside du kan ta en kikk på som heter paahodet.no som en forberedelse til håravfall.
    Hilsen Bjørg -tidligere kollega på RT

    SvarSlett
  8. Hei til dere alle!!
    Ungene ble kjempeoverraska og jubelen sto i stua!! Og det gjorde godt for min skrantne sjel!! Hihi!!
    Klem fra meg til alle 7!!

    SvarSlett