torsdag 3. mai 2012

Deilige dager...

Torsdag 3.5.12 ...ahhh...to deilige solfylte dager er snart over...man kan vel ikke ha det bedre vel...???...gårsdagen var ikke helt god kroppslig sett,men da jeg kom til kveldsmedisinen min kom jeg på at jeg hadde glemt å legge oppi den faste dosen med Prednisolon 5 mg igjen...

...ikke rart at jeg fremdeles hadde så vondt da...så jeg tok de 5 mg Prednisolon,40 mg OxyNorm og gikk og la meg...og håpte på at dagen i dag skulle bli bedre enn de forrige...og i dag var formen utrolig mye bedre...ikke tvil om at de faste medisinene jeg går på har sin misjon...enten det er den ene eller den andre av dem...

....sammen utgjør de en durabelig cocktail med sine bivirkninger som jeg egentlig godt kunne klart meg veldig bra uten,men den positive effekten er så stor at valget er vel ikke så stort...så nå håper jeg at jeg er over denne fæle kneika med smerter og mer til så det holder for resten av sommeren...

...nå vil jeg ha litt fred og litt ro i min slitne kropp og sjel...så gjenstår det å se om jeg våger å sette denne kroppen i bevegelse og retning mot noe som heter trening igjen...jeg har meeegadårlig samvittighet for min heller labre vår når det gjelder det...

...men jeg har jo enten hatt vondt den ene eller den andre plassen,så trening har liksom vært utelukka i lengre tid...men den som lever får se...etter helga kanskje...???...

2 kommentarer:

  1. Jeg er så glad, du har hatt noen solfyllte dager ☼
    De har en misjon dine medisiner, glad du er bedre idag, selvom bivirkningene viser seg...usj...dumme sykdom :((
    Det er tøft av deg med treninga:) Men jeg vet, vi føler oss så toppers når vi har en treningsøkt, eller flere ☺ bak oss !
    Kom mai, du skjønne milde...ha en nydelig helg ♥

    SvarSlett
  2. hei synni

    Så godt at medisinene har sin effekt.Men som du sier så er det desv alltid noen ekle bivirkninger.
    Du har et pågangsmot som kan ta pusten fra de fleste! Bra det Synni,STÅ PÅ!!!
    Jeg må ta noen utvida blodprøver pga lave hvite, hva nå enn det betyr.
    Den sykdommen forfølger en hele tida.
    Ønsker deg ALT GODT!!
    Håper sola snart skinner på verandaen din igjen.Flotte blomster.
    Min 17 årige sønn var i Stavanger i konf forrige helg.
    Da var det iallfall et kjempevær.Heldige med det :)

    God helg til deg og alle dine !!

    klem

    SvarSlett