fredag 29. juni 2012

Klatring igjen...

Torsdag 28.6.12 ...opp og hopp...på tide å stå opp...klokka er 8.15,tid til litt kos under dyna først da...vi var på plass i frokosten 9.00,som vanlig...her er vi vanedyr,som vanlig...etterpå bar det rett til bassenget...

...heldigvis er ikke dette noe overfylt hotell,så det er aldri noen kamp om solsengene...heller tvert om...klokka 10 skulle ungene være med og klatre igjen,så jeg ble med bortover for å ta bilde av dem...


...forrige gang var de 3 stykk,denne gangen var det iallefall over 10,så det har visst blitt flere unger på hotellet etterhvert...


...etterpå var det deilig å hoppe i bassenget og få kjøla seg litt...godt og varmt er det i dag også,temperaturen ligger mellom 38 og 40 gr

...i år er det visst Ipad som er det store leketøyet blant de voksne på solsengene...du ser dem omtrent i hver eneste solseng bortover hvor det ligger voksne folk...

...jeg med min mini-pc er vel den eneste som har den sorten...men wifi-nettet ved bassenget er vaaaanvittig tregt,er vel derfor det er gratis...hihi...kan få sammenbrudd av mindre...å laste ned et bilde til bloggen kan ta opptil 5 minutt...og det er ikke noen overdrivelse...

...det er sånn at jeg kan legge en kabal for hvert bilde jeg laster ned...eller gå og ta meg et bad i bassenget imens...ting tar tid...godt jeg har ferie...!!!...og greit nok når man kan sole seg mens man venter...hihi...

...det ble mat på oss i kveld også...ungene hadde pizza Margerita,jeg hadde gresk salat...grei mat i varmen...matlysta er ikke helt på topp,så mat er bare noe man spiser...da er det greit med salat,det er ikke så mektig...


1 kommentar:

  1. Din humor, trer klart frem, jeg må smile ☺
    Hihi, godt du har ferie, for gors, så lang tid det tar;P

    Klem i varmen (ja ikke her, her styrt regner det :// )

    SvarSlett