fredag 6. juli 2012

Dagene går...

Fredag 6.7.12 ...uups...plutselig gikk de siste dagene av ferien så fort unna...vanvittig så fort dagene går når man har det kjekt...vi har da fått gjort litt på disse dagene også...

...vi har vært på ridetur i ørkenen...omsider...Småfrøkna har masa og venta lenge nå,og ble i fyr og flamme da turen omsider var bestillt...Broremann villle ikke ha hest,så han fikk kamel...

...det var jo kjekt også da...hun var veldig spent på om vi fikk ri uten å bli leiet....det fikk vi..hun fikk lov til å galoppere også...og det er første gang...!!!...jeg holdt meg til et litt roligere tempo,og første gang jeg selv rir på egen hånd...trenger ikke utfordre skjebnen aldeles heller...
Ahhh...litt kald drikke gjør godt i en knusktørr munn i ørkenen...og litt hvile for såre rumper og lår...hihi...

...hoftene mine har blitt verre og verre de siste dagene...men nå er det hele veien rundt...er det de knallharde sengene som er synderen eller er det rett og slett spredningen...ikke vet jeg...det kjennes som de er tunge og utslitte...akkja...hvor lenge var Eva i himmelen...???...

...ellers har vi kost oss ved bassenget...Småfrøkna har fått seg ei venninne også som er 2 år eldre...de har kost seg veldig sammen...desverre dårlig med kamerater til Broremann...men han har det jo kjekt med de utenlandske også...han er flink til å snakke engelsk...

4 kommentarer:

  1. Åh, så tøffe dere er, spesielt du, som aldri har ridd før (det har kanskje ikke barna dine heller,men...)

    Jeg har en venninde, som opererte venstre armen i uken som gikk, med full narkose. Hun fikk kjempevondt i ryggen, etter at hun lå på den sengen. Så det kan være dine hofter protesterer på den knall harde sengen! Uff, så ergelig, når du ellers har det bra ♥

    Så koselig og få venner på ferie, så langt vekk :O)

    Klem og velkommen hjem!

    God tur!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei thile!
      Tøff og tøff,moro var det iallefall så lenge hesten min ikke satte etter den andre hesten når hun satte den i galopp..kjente at det ikke var noe for kroppen min..
      Huff ja,vonde/harde senger er pyton!!
      Ja,vi traff to hyggelige norske familier.
      Så kjekt å få kommentarer fra deg gjennom hele ferien..
      Klem fra meg!

      Slett
  2. Hei Synni, når er det noen dager siden du har blogget. Håper alt står bra til og at hjemreisen bokstavelig talt gikk smertefritt.
    Vi koser oss her på Tenerife og setter ikke nesa hjemover før i midten av august, forresten er vi jo hjemme her også, men med garantert sol og varme :-)
    Varm hilsen fra Trofast leser

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Ja,det ble litt bråbrems da vi kom hjem,fordet var litt alndre ting å prioritere,men nå har jeg tatt meg i nakken igjen..
      Høres jo knalldeilig ut å være på
      Tenerife så lenge da...har dere egen leilighet eller?
      Kjekt å høre fra deg!
      Klem fra meg!

      Slett