torsdag 6. september 2012

1.cellegiftdag...hm...faktisk ganske så bra...!!!...




Onsdag 5.9.12 ...opp og hopp...???...jo,faktisk...formen er ikke så verst...men jeg sleit litt seint igår kveld...mega halsbrann...og det kan jeg visst skylde Medrolen for...tok 64 mg...ja!!!!...forut for cellegifta...(kjente det gjorde vondt langt ned i viljeboksen...jeg hater jo Medrol...og så 64 mg!!!)...

...men etterpå kasta jeg innpå to tyggetabletter og en Somac så da kom det seg...tror jeg skal ta Somac noen dager...det er pyton med halsbrann på natta...da skal man sove...basta...i tillegg til vanlig medisin tok jeg to Afipran for sikkerhets skyld...som er mot kvalme...

...rett etter middagen ringte sykepleieren jeg hadde hatt under cellegifta for å høre hvordan det gikk...jeg hadde laget meg ei huskeliste om ting jeg skulle spørre om...hun var glad for å høre at dagen hadde gått så bra,det er jeg også...!!!...

...jeg spurte om hun hadde betenkeligheter med å la meg dra på hyttetur i helga når formen var såpass bra i dag og den fremdeles var det i mårra og det hadde hun ikke...så sant jeg hadde mulighet til å delegere arbeid til andre og ta de hensyn til meg selv som jeg måtte føle for...og det har/skal jeg...

...dagen i dag,ja...har hatt litt blodtrykksfall flere ganger,men ellers så har faktisk ikke dagen vært så verst...faktisk mye bedre enn jeg kan huske fra sist gang...formen har faktisk vært såpass at i kveld har jeg og Småfrøkna rotta oss sammen i kjellern...

...fargen fant vi ut måtte passe navnet blodrød,størkna,med glitterlakk i ganske så lik farge oppå...
...jeg har sydd putetrekk av sateng/silke som de anbefaler for å unngå slitasje på håret om natta mens jeg bruker ishetta,mekka ny neglelakk,samtidig som jeg har vist litt og hun har prøvt seg fram på symaskina mi...kos med jentekveld i kjellern igjen...
...silkefor kjøpt på hobbybutikken...2 meter er nok til 3 putetrekk...tok meg 10 minutt å sy...
...da vi kom opp igjen dro hun fram onepiece`n sin og sydde noen små hull for hånd før hun skal bruke den på skolen i mårra...kjekt med jenter som er flinke med håndarbeid...

 

11 kommentarer:

  1. Du er min helt, Synni ♥ Du skriver som en...ja, har ikke navn på det engang, det er bare så herlig!
    Gør lekre negler, perlene passet inn til hånden :))
    Glad du er såpass i form.
    Koselig med hyttetur.
    Har du husket å purre på reiseregning?
    Godt med handy-datter, koselig dere har det sammen.
    Ha det fint, vennen!
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Hei thile!
    Takk for god ord!
    Men hva mener du med å purre på reiseregninga?? Forsto ikke helt den altså...
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Mandag 3.9 skrev du blant annet:.da jeg var ferdig(og jeg glemte jo selvfølgelig å få med meg reiseregninga som jeg hadde minna meg sjøl på flere ganger...)..suste jeg rett hjem og var vel i seng innen 5 minutt etter at jeg hadde parkert i garasjen...


    Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen..
      Å jaaaa..da er jeg med...joda,mannnen min satte meg av ved inngang 6 så jeg fikk ordnet reiseregninga og hentet medisinene til Broremann før jeg møtte på kreftpoliklinikken!!
      Klem igjen!!

      Slett
  4. Hei du! Cellegift og Baylis - jeg ler fremdeles av en viss sykehusnatt med en flaske baylis! Godt du ikke sliter like mye denne gang, men vær forsiktig - kan noen roe den dama der litt ned??? ;) God helg!

    SvarSlett
  5. Hallo!
    Slæpp åff,Ingunn...har ikke tenkt å kombinere alkohol og cellegift,nei..en plass går grensa,t o m for måteholdne meg...ville bare vise den flotte pakka jeg fikk av svigerinna mi...
    Klem fra meg!!

    SvarSlett
  6. Nydelige negler og nydelig datter! Lykke til!!
    Toril S

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Toril!
      Takk for ros,alltid kjekt å få vet du!! :)
      Klem fra meg!

      Slett
  7. Har lest litt i bloggen din. Har akkurat begynt min 1. cellegift pga brystkreft. Du er sporty som deler dine tanker og opplevelser.

    SvarSlett
  8. Hei!
    Kjekt å høre fra deg! Lykke til med behandlingen din...husk at det kommer bedre dager etter dette...
    Jeg synes bare det er kjekt å dele mine erfaringer og opplevelser med andre som er kommet i samme situasjon..enten det er pasienten selv eller pårørende...mange lurer på mye..
    Klem fra meg!!

    SvarSlett