onsdag 24. oktober 2012

Hmm...fikk jeg cellegifta,eller.....??...og skumle ting på nattestid...

Torsdag 24.10.12 ...må bare si at jeg har lurt...har jeg fått cellegifta eller...???...eller fikk jeg bare vann...merkelig nok så fikk jeg ikke den uggenhets-følelsen i hele tatt denne gangen og har heller ikke vært så trøtt som jeg var sist...formen er helt som normalt...

...jaja,ingenting er bedre...vet iallefall at jeg tissa rødt etterpå så noe må jeg jo ha fått...men det er litt rart å ikke merke noen ting,når man har vært vant til å være uggen 1,5 uke hver gang...med elendig matlyst,form og trøtt...håper det blir sånn som dette på den siste kuren også...

...egentlig skal det bli verre for hver gang,men denne gangen er det visst motsatt vei det går...

...men nå har et annet problem begynt å øke...mannen min får krupp hver gang jeg skal ut av senga på natta for å gå på do...for plutselig svikter beina når jeg har kommet til gangen(2-3 skritt)og jeg går i dørken i gangen med dunder og brak,skrubbsår og blåmerker...

...stakkars mannen min...han sier jeg ødelegger hele nattesøvnen hans fordi han ligger på "otta" for når jeg plutselig skal ut og gå på natta og for hva som kan skje i den sammenheng...kan jo forstå at det ikke er å kjekt i lengden,nei...

...enten svikter bare beina med en gang og jeg går i dørken eller så begynner de å dirre og det ender med at jeg går i dørken hvis jeg ikke klarer å ta meg for...tidligere har dette bare skjedd av og til,men nå begynner det å nærme seg hver natt...

...skumle greier,og jeg begynner jo å lure på om det er kreften som har spredd seg til hjernen eller noe i den duren...noe er det som ikke er som det skal iallefall og det er bare flaks at jeg ikke har havnet på sykehus enda...

...mannen min sier at jeg må ta det litt med ro og vente litt ved senga før jeg går videre,men det har ikke jeg tida til...skal jo på do...men kanskje jeg må begynne å høre på ham,det er jo ikke sikkert at det fortsetter uten sykehusinnleggelse,men jeg bør vel gjerne gi et hint til legen min om hva som skjer for tida...

...jepp,jeg skal ringe inn i mårra,så blir det vel gjerne noen undersøkelser igjen pga det...den som lever får se,som jeg sier...

2 kommentarer:

  1. Så skremmende opplevelser, vennen!

    Godt du ringte (selvom jeg forstår du helst vil være hjemme ♥) Nå håper jeg de tar tak i deg, og finner ut hva som er galt.
    Du er alltid i mine tanker. Flotte, tøffe og tapre Synnøve!

    Klem og styrke ♥♥

    SvarSlett
  2. God morgen i snøstormen oi oi dette like me ikje..Følger med deg hele tiden både på godt og vondt. opp og ned forstår jeg .Det me at du faller må du undersøke for du må ikke brekke noen bein..1.bud hør på mannen og ta det rolig..og selvfølgelig hør me legen.nå kaffi her så en time på noe trim..Kansje på et nytt senter som vi har fått på den siden av byen jeg bor. Ønske deg en fin helg du er en utrolig flott dame .Ikke en som klager og syter...klem mia

    SvarSlett