mandag 15. oktober 2012

Ny uke,nye negler,ny dyne...



Mandag 15.10.12 ...ny uke,nye muligheter,ny cellegift...æsj,til det siste...akkja...men ukene går de,særlig når det er snakk om cellegifta føler jeg...den er liksom så kort den perioden man begynner å føle seg god...da har man så mye man ville gjort...

...well...da er det slutt på 9 fridager uten vekkerklokke og lekser for ungene...snufs...jaja,kan jo begynne å se fram til juleferien da...hører og ser at det begynner å bli litt snø rundt om i det norske land,men så hadde vi jo årets første vinterdag i går,da kan vi vel ikke regne med noe annet...

...under over alle under...jeg har hatt enda ei tørr natt i senga mi med den nye overmadrassen...en selvfølge for de fleste av mine lesere går jeg ut i fra,men en NYTELSE for meg...!!!...var rett og slett litt småkald på mårran,så nå har jeg tenkt å ta turen opp på loftet for å hente ned ei litt tjukkere dyne...

...syltynt sommerteppe begynner å bli en smule kaldt nå,og med tørr seng i tillegg så gleder jeg meg til ei god og varm seng,som i tillegg er tørr...nå har jeg hatt den gleden 2 netter på rad...måtte det bare vare...!!!...den andre madrassen blir flytta lenger og lenger vekk fra soverommet...

...nei,nå må jeg komme meg avgårde for å få tatt blodprøver til cellegifta i dag...skal inn i mårra for å få cellegift nummer 3...har veeeldig lite lyst,men må man,så må man...tok bilde av håret mitt i dag for at dere skal få se hvor mye hår jeg har til tross for 2 cellegifter...
...de plassene jeg har mistet hår er for det meste på hver side av midtskillet oppå hodet...lurer på om det kan ha sammenheng med at jeg midt oppå hodet går litt opp,sånn at hetta ikke kommer skikkelig ned til hodet på hver side av den "humpen"...men hele panneluggen har jeg også...den var noe av det første jeg mistet forrige gang...ingen tvil om at hetta hjelper...!!!...
 
...blodprøvene er tatt,nå er det full rulle med dyneløft,dyneskift og dynerydding...mannen min skulle på loftet og ta ned noen dyner,men siden det ikke var så lett å finne ut av alle sekkene så havnet det meste ned i stua for sortering...

...men nå har jeg da altså fått dundyne i senga mi så får vi se hvordan det går...det er åååååååårevis siden sist det har vært ei dundyne i mi seng,så dette skal bli deeeeeilig...!!!...så får jeg håpe at det ikke straffer seg i løpet av natta...

...i kveld har jeg vært hos negledama og fått meg nye negler og fått neglelakk også i samme slengen...siden det er oktober og brystkreftmåneden ville jeg støtte saken-på neglene mine...laget av negledama mi...
 

3 kommentarer:

  1. Kjempeimponert over håret ditt. Du ser ut til å ha hår til to hoder:)
    xxxxxxxx alt for at ishetta sørger for at pryden din varer...

    nordlandspia

    SvarSlett
  2. Nydelig hår og negler likeså, ønsker deg lykke til denne uka ;-)

    SvarSlett
  3. Hver gang jeg er innom bloggen din tenker, "fy flate for ei dame Synni er"! For et flott humør og for en entusiasme! Du er virkelig flink til å nyte livet, og det er en fin påminnelse for oss andre som kanskje lager store problemer av små ting. Tusen takk for det! Ønsker deg alt godt videre....og den hårpryden, den var bare fantastisk, cellegift eller ei! Ørliten grann misunnelig der :-)

    mvh
    Helena

    SvarSlett