torsdag 8. november 2012

Stråling nr 6 og mye PR på Facebook gitt...!!!...



Torsdag 8.11.12 ...etter ei heller svett natt var det lite søvn etter 6.30...dro meg litt til før jeg stod opp...ungene skal på skolen og jeg skal på stråling...skal være der 10.25 i dag,så det blir i hvertfall ikke stress på mårran...

...da jeg åpna Facebook i dag var det rene eksplosjonen der etter at en av de som var med på intervjuet av meg tidligere i uka,Geir Ove Harnes,hadde lagt ut sitt blogginnlegg i GK Forum og Facebook om meg...

...i løpet av dagen har det blitt delinger i hopevis og mange kommentarer etterhvert...jeg må bare bøye meg i støvet for alle gode ord som er blitt sagt og skrevet om meg,både i blogginnlegget og fra dere på Facebook...tusen takk!!...

...selve innlegget kan dere lese til høyre på sida her;Intervju med Norges sterkeste kvinne..(tihi...jaja,ikke mine ord da...)

...stråling nummer 6 ble unnagjort i dag,da er det bare 4 igjen...dette går jo så det suser..juhuu..og en annen kjempegod nyhet for min del i dag;jeg kommer i 5 av de 7 dongerybuksene mine som jeg måtte pakke vekk pga vektøkninga i forbindelse med den siste antihormonbehandlinga mi...

...jeg er stråååålende fornøyd...deilig å bli kvitt de der ekstra kiloene altså,og ikke minst å kunne gå i annet enn tights og attpåtil føle seg vel...fantastisk følelelse...!!!...juhuuu...

...tur ble det i dag også,1 time,men det var iallefall oppholdsvær i dag,ikke dårlig bare det i disse tider...Småfrøkna var med på sykkel som selskapsdame,kjekt med selskap når man går såpass lenge...

...nå er kvelden her,det er snart helg igjen...enda ei uke er gåen og noen dager nærmere målet;å bli ferdig med strålinga...er ganske så spent på om håret begynner å falle av etter srålinga da...

...det har stabilisert seg nå etter cellegifta iallefall...ingen tvil om at det har hjulpet med ishetta,bare så synd at strålinga skal ødelegge for alt jeg har lidd meg gjennom i iskalde timer...hihi...jaja,den som lever får se sier nå jeg da...

4 kommentarer:

  1. GO KVELD HELT ENIG DU ER NORGES STERKESTE FLOTTESTE DAME........du er et forbilde for alle som leser din blogg. vi som feiler mye mindre enn deg får et puff til og ikke klage for små ting. ha en fin helg klem mia

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Ja Synne du er tøff og modig, og har fått utrettet veldig mye for andre kreftsyke, det er virkelig sant. Jeg er ikke så modig, tør knapt å motsi leger og sykepleiere på sykehuset. bortsett fra når jeg får feil medisiner da......

    SvarSlett
  4. Ja, modig og tøff er ordet! Og jeg har, som uhelbredelig kreftsyk, lært masse nyttige ting ved å lese bloggen til denne utrolige damen! Jeg tror nok også at jeg har blitt mye tøffere, og tør å stille spørsmål i forbindelse med medisinering og behandling. Før nikket jeg bare enig til alt legene sa! Ja, jeg har faktisk fått en mye bedre kommunikasjon med legen min på Ahus etter at jeg ble "modigere", og jeg tror faktisk at hun setter pris på at jeg stiller spørsmål ved saker og ting! Så Synni, du er til stor hjelp og inspirasjon for oss andre kreftpasienter! Så stå på, jeg vet jo at du aldri gir deg!!
    Hilsen fra Tone N

    SvarSlett