mandag 12. november 2012

Stråling nr 8,ny uke,nye muligheter...

Mandag 12.11.12 ...våkna først 6.30,sovna,så ringte klokka 7.00...stønn...det ble litt dårlig med søvn i natt,ja...tok den siste Medrolen ved leggetid,hadde glemt å ta den 19.00...typisk...!!!...mannen min har sovet bedre enn på lenge...

...han fikk medisinene som var foreskrevet da Storebror kom hjem 00.15,(snille barn som tar seg tida til å komme hjem og hente resept og kjøre til Stavangers vaktapotek for å hente dem)...da hadde han også tatt 2 Paralgin Forte og 7.5 mg innsovningstablett...leenge siden han hadde sovet så godt sa han...

...jeg skulle på stråling nummer 8 i dag klokka 8.15,så jeg adde ikke tid til stort mer enn å kle på meg,en kjapp mys i pc-en og så komme meg avgårde 7.30...ikke så gæli kø,så jeg tok meg tid til å svinge innom og fylle diesel også...går unna på den med kjøring hver dag til Stavanger mm...

...de var klar da jeg kom 8.15,så jeg var ganske så kjapt ute igjen og kjørte hjemover...en kjapp tur innom Kiwi forå handle litt mat,sa bare det hjemover igjen...strålende vær i dag,gleder meg til å komme ut på tur igjen i dag...i oppholdsvær og sol...

...kjenner at jeg trenger en god middagskvil i dag,så det skal bli godt å velte seg i bingen...etterpå var det tid for middag...jeg hadde gjort klar lapskausen på forhånd,så det var bare for mannen min å koke den...

...da vi var ferdige med å spise middag og Småfrøkna ferdig med leksene dro hun og jeg avgårde på en tur i det fine været...det ble ca halve tida av det vanlige...kjenner at hofta ikke er helt god enda...men det bedrer seg for hver dag...

...deilig å få lufta seg litt er det iallefall...ingen tvil om det...og det er det viktigste...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar