søndag 16. desember 2012

Pepperkakehus!!

Lørdag 15.12.12 ...det har vært endel vind i natt kan du trygt si,ja...men for en gangs skyld går den ikke rett i soveromsveggen vår,men har en bod og garasje i mellom,så jeg har sovet ganske godt,til tross for bråket...

...men jeg ble jo vekka av Småfrøkna som lå og banka i soveroms-veggen for å vekke meg kvart over 10...så da var det bare å komme seg opp...windy,men oppholdsvær ute...Broremann skulle komme hjem 10.30,så han var enda ikke kommet,men kom etter 15 minutt...

...varmegrader ute i dag faktisk...så da er det vel ingen tvil om hva været snur til etter hvert her...lille Felix er overstadig lykkelig over at matmor i huset endelig får mega kroppen ut av senga...jaja,jeg trengte vel den søvnen da...???!!!...

...ungene skal til A og G og ungene for å pynte årets peppekakehus,så pappa dro avgårde med dem ca 11.30...da hadde jeg først fått sjekka opp hvordan veien var bort til Klepp sentrum,så de ikke ble sittende fast en eller annen plass på veien...

...men det gikk bra,de kom t o m helt opp til huset...ikke verst,gitt...jeg fikk spist frokost,rydda og kvilt litt mens ungene var ute av huset...inspiserte også hodet mittog ser faktisk at håret mitt har grått siden det meste ramla av...lovende,lovende...hmhmhmhmhm...da er ikke kjølehetta helt bortkasta heller...da får jeg fortsette å lide for skjønnheten...hihi...

....ungene kom hjem utpå ettermiddagen med et pepperkakehus pepra med gotterier...skal tro hvor mye som har gått i munnen og hvor mye som har gått på pepperkakehuset...jaja,de regner vel med litt svinn...fint ble det i allefall...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar