tirsdag 1. januar 2013

Den første dagen i 2013

                                                            2013

Tirsdag 01.01.13 Til mine kjære lesere,nye og gamle...vil ønske dere alle et godt nytt år...!!!!...

...i det nye året skal jeg prøve å svare litt mere på kommentarer enn jeg gjorde på slutten slutten av året i fjor...tida og formen har rett og slett ikke strukket til,så valget har da blitt å skrive nye blogginnlegg istedet...håper dere har forståelse for det...!!!...

...ser at mange har problemer med å få lagt inn kommentarer pga det nye sikkerhets-systemet som kom i løpet av året med å tyde tall og bokstaver...det er desverre ingenting jeg kan gjøre med det,annet enn at dere får prøve et par ganger...jeg setter svært pris på kommentarene deres....!!!...

...det er jo noen som får det til,og jeg setter pris på at dere prøver...så får vi se om blogspot gjør noen endringer i det nye året...

 ...jeg har også fått en del henvendelser via hotmail i desember...jeg har ikke glemt dere...her også er det rett og slett tida og formen det har skortet på,men jeg lover dere svar og håper at 2013 blir året da jeg kommer sterkere tilbake på alle områder...!!!...

...nyttårsfeiringa for vår del var stille og rolig,men noen raketter mm ble jo fyrt av hos oss også...vi har 4 dyr på 4 bein,2 hunder og 2 katter...3 av dem er ikke mye begeistra for den slags bråk...det var bare minstemann som sov seg gjennom sjauen,de andre 3 gikk i dekning i både stue og kjeller...

...da vi skulle legge oss hadde vi 2 4-beinte i senga,normalen er 1,men natta gikk greit for min del,mannen var ikke helt fornøyd med natta og alle dyra...hihi...her gjelder det å ha godt sovehjerte...men litt mye mas blir det jo...

...dagen i dag blir stille og rolig,har ikke så mye på timeplanen,nei...i mårra skal jeg ha cellegift nr 4,så spenninga er den vanlige: holder blodprosenten denne gangen,elleeeeer...???...satser på det...så den første dagen i året tar jeg det med ro,slik at jeg er sterkt rustet for en ny og travel hverdag i det nye året...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar