fredag 22. februar 2013

Cellegift nr 1...

Onsdag 20.2.2013 ...opp og hopp i dag igjen...cellegift kl 10.30...men i dag ble det litt bortkasta tid før vi starta opp fordi vi diskuterte om jeg skulle fortsette med kjølehetta...de syntes nemlig på kontrolltimen i går at jeg hadde hatt lite effekt av den forrige runde og jeg følte vel litt at de helst ville at jeg skulle slutte så jeg var veldig i tvil...

...da jeg tok opp dette med sykepleieren i dag sa jeg at jeg følte at de helst hadde lyst til at jeg skulle slutte...men da sa hun at det var for å spare meg alle de kalde timene,men det er det minste problemet for meg...jeg vil gjøre ALT for å få håret igjen...

...både mannen min og jeg ser begge en liten ettervekst,det er vi enige om...og det er jo dumt å kaste bort 9 ukers kjøling allerede nå,så til syvende og sist ble jeg enig med meg selv om at jeg fortsatte...øyebryn og øyevipper er det ganske stort bortfall av...snufs...det blir en stor endring av ansiktet når de forsvinner...

...og oppstart av Medrol igjen pga cellegifta gir jo en vanvittig rødme i hele ansikt og brystkasse,så jeg ser ut som jeg har førstegrads solforbrenning uten i hele tatt ha vært i sola...og ansiktet koker som om jeg skulle hatt 40 i feber...minst...akkja...

...jeg var ikke hjemme før i 15-tida,så det tok sin tid i dag,men 1 kur til er unnagjort,8 igjen...en fryd å kunne telle ned...

Torsdag 21.2.2013 ...deilig å ikke måtte noen plass i dag,bare jeg og Småfrøkna som må ut en liten tur i ettermiddag for å kjøpe presanger til pappa som har bursdag i mårra...49 år!...må kjøpe litt ingredienser til bursdagskaka også...

...ellers ble det litt husarbeid og støvtørking til helga...greit med det som er gjort!1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar