søndag 5. mai 2013

Frem og tilbakeeee...

Torsdag 2.5.2103 ...jaja,da har jeg vært hjemme i 2 dager etter 5 dager på kreftavdelinga...igjen..formen er ikke heeelt på topp,men jeg håper det kommer seg etter hvert...5 dager på rygg i senga gjør heller ikke den fysiske formen bedre...

...men nå er jeg i alle fall hjemme,så jeg får håpe at det varer...leeenge...det er flere som er glade for å få mamma hjem...og for ikke å snakke om å komme hjem til en fridag slik at hverdagen får en rolig start og det er jo litt greit...

...det som skjedde siden jeg havnet inn er at beina gikk i skrukk under meg og hvis jeg da ikke nådde til en stol eller mannen min klarte å holde meg var at jeg var på vei i bakken...den ene gangen sa han også at jeg hadde besvimt...det merka ikke jeg...so...

...det jeg kan merke at noe skjer på,er at det knitrer i sikringsboksen om dere forstår hva jeg mener,og så kjenner jeg at det er på tide å finne seg en eller noe å velte seg oppi...i dag hadde jeg 3 "anfall" fra klokka 7-9...

...da ringte vi inn til kreftavdelinga igjen for å høre hva vi skulle gjøre og fikk jo selvfølgelig beskjed om å komme inn igjen...grr...så da ble det et nytt opphold frem til dagen etterpå igjen...da trygla jeg meg hjem igjen...

...de ville observere meg sa de...kyss meg bak...jeg var stort sett alene på rommet,hvem hadde oppdaget meg om jeg hadde sett om jeg gikk på hodet ut av senga...???!!!...ingen andre enn meg og mitt hode...så det ble tatt blodtrykksfall-tester på fredagen og hjem med meg...

...det viste seg at jeg hadde litt høyt blodsukker pga full dose Medrol,så jeg lovte å ta ny,fastende kontroll hos fastlegen på mandag mårra...heller det enn å skulle sitte der over helga slik det egentlige forslaget var...hjem,kjære hjem...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar