torsdag 11. juli 2013

De lover og lyger,ja...

Torsdag 11.7.2013 ...jammen sa jeg smør...de lover og lyger hver eneste dag...like overskya hver mårra,slår aldri feil...jaja,den som venter får se om det blir noe sol utover dagen...vi hadde jo planlagt grilling i ettermiddag da,vi får se...

...naboen stod og reiv opp rabarbra-stenger med hard hånd i går da jeg kikka over rekkverket...de skulle kastes,de var vel forsynt for i år...gjett om jeg ikke tigga til meg noe av det som skulle i den brune dunken...og i dag ble det god rabarbrasuppe...mmm...denne gangen laget jeg uten oppskrift og den ble like god som sist,om ikke bedre...

...Småfrøkna begynner å få litt kalde føtter når det gjelder overnattinga nå,men her er det bare å tre støttende og oppmuntrende til...skal hun forstå at det kan være kjekt må hun bare prøve seg,en gang kommer hun vel over bøygen...nå er i allefall sekken pakka og klærne hun skal reise i ligger klar...da er det bare lille Felix igjen...

...har hatt ei forferdelig natt når det gjelder soving...vridd og vrengt meg til klokka var over 02 på natta og tidlig på`n igjen...irriterende...natta skal soves i den...litt av årsaken ligger vel i vondt-ene  etter det fallet jeg hadde i Tyrkia da lufta bokstavelig talt ble slått ut av meg...

..klarte nesten ikke å snakke etterpå der jeg lå midt i knuste tallerkener og middagsmat,2 kopper juice og melon og mange velmenende mennesker som lurte på om det gikk bra på ørten forskjellige språk mens jeg prøvte å hvese frem at de måtte vente,jeg måtte først få pusten tilbake...og jeg har enda vondt ogblåmerker,både her og der på høyre side...

...sola kom da utpå dagen så det ble grilling likevel i den nye gassgrillen vår...etterpå vaska jeg vekk en del fett mm på ristene og i oppsamlingsbrettet under...æsj,det fettet sitter som bare nøkken på hender og alt annet...

...well...da er det snart senga for meg...prøver igjen....natti,folkens...

1 kommentar:

  1. Åååh vennen, håper du får din etterlengtende søvn i natt <3
    Stakkars deg, håpløst med vondene.
    Det er en fornøyelse å lese din blogg, du beskriver dine dager så fint!

    Lykke til med Småfrøkna, det er litt spennende første gang alene, vet du.

    Klem og nattinatt!

    SvarSlett