onsdag 11. desember 2013

Dårlige tider...

Tirsdag 10.12.2013 ...i natt har jeg faktisk sovet bedre enn på lenge,kun avbrutt av en tisserunde...prøver forsiktig å kjenne etter hvordan kjeftamentet er i dag og bortsett fra at jeg er litt stiv,som vanlig de siste ukene,er det faktisk på god vei til å bli borte...svir bare litt nå og er bare litt mør...ja,hva gjør jeg neste gang da...???...

...skriiik...nå begynner det å bli noen løse fjon her...så det ser ikke ut til at jeg skal bli forskånet for håravfall...til tross for at jeg har brukt kjølehetta...og de sier at de andre damene på denne type cellegift ikke har mistet hår,og de har ikke brukt kjølehetta...her er det noe som ikke stemmer...

Onsdag 11.12.2013 ...i dag må være den første dagen jeg står opp og er så godt som smertefri siden denne skiten som jeg har hatt siden 2.12...og nå etter 1 uke,på behandling for dette,begynner jeg nå å bli smertefri...

...så gjenstår det bare å høre hva onkologen min sier...skal jeg fortsette tross disse bivirkningene,ev med medisin i forkant for ev å unngå disse...???...eller blir det å kutte ut...akkja,får vente og se hva det blir til...

...en annen dårlig nyhet for meg er at de første hårene begynte å drysse,til tross for kjølehetta og påstandene om at det ikke skulle skje,og i dag har det i allefall ikke blitt bedre...jeg kan bare ta en tust mellom fingrene og håret følger med...uten protest...vasken på badet blir fort merket av svarte hår...

...og jeg som håpet at jeg skulle få ta juleklippen den 17.12...for nå trengs det en stuss og jevning av håret,det har vokst litt ujevnt kan du si...jeg må være ærlig å si at jeg er svært lei meg for at håret ryker enda en gang..

...jeg må vel si at jeg nå gir opp håpet om å få noe særlig mer hår igjen på denne skallen...i hvertfall hår som kan kalles en frisyre...det blir fleinskalle eller skjerf igjen,det...må visst bare fortsette å strikke luer,får nok bruk for dem i vinter,ja...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar