torsdag 23. januar 2014

Bedring av sopp og ny vurdering...

Onsdag 22.1.2014 ...på mandag trappet jeg opp Mycostatinen til 2x4 siden det ble bemerket at jeg som var voksen stod på barnedose...i dag,onsdag er det så godt som borte...så der var hele løsningen,men jeg går samtidig på Flucanzol 100 mg daglig...

...på fredag har jeg time hos onkologen for å diskutere om det har gått greit med denne typen cellegift,som er ganske ny på markedet og derfor ikke så utprøvt når det gjelder bivirkninger mm...det har det jo for så vidt gjort,så for min del kan jeg fortsette på denne typen,men selvfølgelig økt dose på mycostatinen...

...jeg ringte til kreftsykepleieren min for å informere henne om hva jeg hadde gjort før vi skal møtes fredag og det var hun glad for...hun sa også at det var flott at jeg hadde trappet opp siden det hadde blitt så mye og så vondt,jeg visste å ta ansvar for min medisinering sa hun,det har også legen sagt...

Torsdag 23.1.2014 ...brrr...i natt har det vært kaldt...en stund siden sist nå at jeg har vært såpass kald...stiv kuling og minusgrader,det blir jo bare en kald kombinasjon...særlig når været står rett i soveromsveggen vår....

...etter frokost og en tur innom badet(hårstellet går jo fort,hehe) må jeg fylle bensin på bilen og så kjøre til Bryne for å få tatt blodprøver til timen hos onkologen i mårra...da skal vi diskutere om jeg skal fortsette denne cellegifta,om den virker og om den har  for store bivirkninger i forhold til effekt...

...så lenge den virker mener jeg at det ikke er tvil...nå er det så det så få typer cellegifter igjen å ta av,så da er det bare å bite tenna sammen så lenge den har effekt i alle fall...

...i kveld har jeg kjørekveld...for at Småfrøkna skal rekke både ridning og cheerleading er hun avhengig av transport,særlig nå når det er så kaldt...i kveld har hun galoppert en god del og var kjempeflink,det kunne jeg se og andre foreldre kommenterte det også hørte jeg...

...problemet er at hun ville brukt mer av timen til galopp,men det får hun ikke siden hun er den eneste som vil galoppere og det er ikke plass til dette...når hun galopperer må de andre rytterne stå i ro...det er en annen gruppe der,de galopperer,men de rir på hester,Småfrøkna har stor ponni...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar