fredag 17. oktober 2014

Øsende regn,pøsende regn..

Mandag 13.10.2014 ...i ettermiddag skal julekakene som Broremann har solgt hentes hos han som har fått garasjen full av julekaker med mer til inntekt for dugnaden til Polenturen 2015...26 bokser av dem var våre...hihi,grei måte å både få gjort unna julebaksten og jobben på...samtidig som man støtter en god sak...
 Tirsdag 14.10.2o14 ...i dag ble jeg hentet av Helse-ekspressen(som jeg kaller det) klokka 9 for å bli kjørt til sykehuset...det er sykepleier kontroll i dag...måtte reise inn 1 time tidligere for å få tatt blodprøver først...

...blodprøvene var greie til tross for at noen er over og noen er under normalen,men ikke så mye at det ble endringer i behandlinger...mye av timen gikk med til samtale av hvordan det gikk,og det tror jeg er en luksus i forhold til hva jeg hører andre sykehus har tid til...

...må vel egentlig si meg fornøyd med mitt i forhold til hva jeg hører at andre er...de neste dagene har vel gått med til klesvask og-tørk for å benytte det fine været vi har hatt...det blir store lass før man får snudd seg...greit å få unna vasken da...
...her er den største maiskolben til nå,men rare greiene er det så langt i fra...har ikke smakt heller...
...ellers så er kropp og hender veldig skjelven fremdeles og det er veldig ubehagelig på begge deler...alle bokstaver kommer dobbelt og kroppen er veldig urolig...veldig ubehagelig...føler meg som ei gammal kjerring,mildt sagt...
...ser ikke denne leggen god ut eller...???...
Fredag 17.10.2014 ...i dag skulle mannen min egentlig reist offshore,men turen ble kansellert...typisk det...Småfrøkna skal ha bestevenninna på overnatting fra i dag til i mårra...jaja,det blir vel livlige tider det...trampolinen står ute fremdeles og den brukes så det holder...

...jentene koste seg til klokka var 23.00,da vet de at det er timeout hvis det det skal bli flere overnattinger i fremtida...

Lørdag 18.10.2014 ...mannen min dro avgårde i 5.30-tida for å ta Tauferja...jeg stod opp i 8.30 tida,da sov jentene fremdeles...jaja,fred og ro i heimen er ikke å forakte og de skulle ta toget fra Øksnevadporten for å ta toget til Bryne og M44 på shopping...

...ikke det beste været da...pøøøøøøøøøøsregn og storm,skikkelig drittvær...litt seinere lurte en kompis av Broremann på om han ville være med på Kvadrat på shopping(les data,spill,mm..)og gutten var i fyr og flamme med en gang...de måtte ta både buss og tog,det gikk visst bra...

...så ble det å flytte en drøss med pc-utstyr over veien,godt innpakka i svarte sekker pga uværet...tror de skal kose seg godt i kveld og natt,ja...

Søndag 19.10.2014 ...det gikk bra i både den ene og andre leiren i natt og ungene var blide og greie på dagen i dag da de begynte å samles igjen...Småfrøknene måtte rydde opp i sovebingen,dyna på loftet(takluka er på Småfrøknas rom) og pakking av diverse som ble kjøpt i går...

...uka er over for denne gang,så får vi se hva den nye bringer...

4 kommentarer:

  1. Hei igjen !
    Kjære deg er det fingerene vi får se? de er heldt rå.Har du ondt i dem?
    Du er en av den tøffeste jeg vet. Har vært pårørende til kreftsyke noen ganger ,og det er heftig. Men som du har jeg opplevd den som har sykdommen står i det på en spesiell måte. Faktisk og trøst for oss som svever rundt i denne boblen som tar så mye. Fantastisk det at du har en god familie rundt deg gir kraft og energi til å se fram og opp.
    Du .....jeg pleier å kjøpe noen bokser av disse julekakene ungdommer kommer og selger på døren. I fjor spiste vi de opp lenge før jul. Så litt baking ble det lell.
    Ønsker deg så god uke som mulig.
    Hilsen fra søkk våte Bergen

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Neida...det var leggen min dere så på bildet,ikke helt god nei,men fullt til å leve med.

      Slett
  2. Uff så trist å høre at du er uhelbredelig syk. Håper at du får god smertelindring og masse støtte. Sender deg 1 000 klemmer.

    SvarSlett
  3. Tusen klemmer til deg Sunshine! ♡♡♡

    SvarSlett