torsdag 7. januar 2010

Kun ny del. 5-7.1.2010.Fantastiske værdager...

5.1.2010. Nok en natt med svette desverre...Adam og Eva var som kjent ikke så lenge i Paradis.. Jeg har vært hos kreftsykepleieren min i dag...jeg har mye å snakke med henne om og mange bekymringer å tenke på.. Det er godt å ha en utenforstående å snakke med..

Var også innom bygdas lille kjøpesenter for å shoppe litt på salget..enden på visa ble at det ble mest nye varer..alltid fristende med nye klær,istedenfor de en har sett på i månedsvis..

Men alikevel så tenker jeg alltid på det samme..er det vits i å kjøpe dette..???..jeg vet jo ikke hvor lenge jeg lever...??..om jeg har bruk for dette...???..samtidig så synes jeg jo at det er kjekt å kle seg fint..få noe nytt i blant...??

Onsdag 6.1.2010. Jeg kom tilfeldigvis på i går kveld at det er Zometa på fredag..uupps,må innom legesenteret og ta blodprøver før treningen i dag,det skulle jeg glemt...

Etter treningen dro jeg og naboen jeg trener med,innom et kjøpesenter for å kjøpe ei treningsbukse jeg så en reklame på..selvfølgelig så hadde de ikke den i hele tatt.. Vi gikk forbi en gullsmed som hadde noen kjempefine klokker med blingbling på salg til 249 kr..vi endte opp med å kjøpe hver vår klokke..hihi..jeg har klokkedilla..tør ikke si hvor mange jeg har...

Neste butikk ble Kid Interiør...der endte jeg opp med å kjøpe nye gardinstenger og gardiner..vi har bestemt oss for å pusse opp i stua..jeg begynner å bli lei av fargen på veggen og gardinene nå..jeg har ikke mulighet til å mikse og matche med farger slik jeg har lyst til..gleder meg til det er ferdig,selv om det medfører en del ekstra arbeid..

I kveld skulle begge ungene på speidern mens vi var ute og handlet maling til stua..de var da ute i -17 gr!! Ikke verst for denne delen av landet..da er det godt å ha gode klær...

Torsdag 7.1.2010. I det kalde været som det er nå måtte jeg ha et ekstra teppe oppå dyna..våknet når klokken ringte kl 7...senga var tørr!!!..og klokka med tempmåler viste -1,5!!..og jeg ligger lengst vekk fra vinduet som står åpent nesten uansett vær og vind..kanskje ikke så rart at varmeapparatet i kroppen ikke gikk over styr..hihi..håper kulda varer..

På tide å pakke vekk jula i dag!!?? Litt vemodig..men skal vi få malt i helga så må vi få ryddet ut saker og ting..så da er det bare å sette i gang!! Mens vi rydder så føler jeg meg så sikker på at det er jeg som skal pakke dette opp igjen,enda en gang...hmm...merkelig..mange år siden sist...

Etter at vi er ferdige å rydde går jeg og naboen oss en tur i det utrolig flotte været,over 1,5 timer i rask gange..snø,15 kuldegrader og sol...fantastisk...håper at folk i disse tider klarer å nyte det flotte været vi har,ikke bare klage på glatt føre og kuldegrader..komme seg ut og få litt påfyll i d-vitaminboksen og humørlageret...det finnes ikke dårlig vær...

2 kommentarer:

  1. ....bare dårlige klær! Hihi.

    Håper også kulden og vinteren varer!

    Ingenting slår krystallklart vintervær!

    forresten. beundrer både deg og bloggen din!

    SvarSlett