søndag 7. mars 2010

Helg..

Lørdag 6.3.2010. Lørdag er fast dag i svømmehallen med ungene og nå er dagen her.. Etter en elendig natt med vondt og hetetokter er det godt å få svømt av seg litt aggresjon...etter 1250 meter har jeg fått et nytt sinn,rolig og avslappet.. Ungene har kost seg mens jeg svømmer,så vi avslutter med et kvarter i det varme bassenget...

Etterpå raser vi hjemover,farmor og farfar skulle komme innom i døra,de ringte rett før vi skulle dra,så vi ringer for å gi beskjed om at nå er vi på vei hjem igjen,så ungene får hilst på dem to minutt før de drar hjem igjen.

Etterpå er det avgårde igjen for å handle mat til helga...jeg og småfrøkna tar turen etter at hun hare lovt dypt og hellig at hun ikke skal mase om å få noe...hun klarte det faktisk..Lørdagskveld er familiekos foran TV`en,lørdagsgodt og chips..

Søndag er det avgårde på lang-/kart-tur som co-pilot igjen,siste innspurt for poden før opp-kjøring...er vanvittig trøtt den siste timen..det begynner å bli kviletid og etter ei dårlig natt begynner jeg å merke at øyelokkene begynner å bli tunge...rett hjem i senga for middagskvil etterpå..

Egentlig skulle småfrøkna vært i kirka og sunget med koret på samme tid som langkjøringa,men hun skal synge i kveld også,så da ble det å følge henne da..det var kveldsmat til slutt,så der slo vi to fluer i en smekk...

Nå er det bare å gjøre klar for ei ny uke; reine klær til ungene,treningstøy,ransler,alt må stå klart,da slipper vi stress om morgenen...særlig mandag morgen,den er verst...

2 kommentarer:

  1. Hei Synni.er innom av og til og ser etter deg...håper at alt er vell med deg. du er jo en aktiv dame som har tid og ork til det meste så du er nok ute og farte eller pusser opp en rom eller to he he...det er bra det !!! snøen forsvinner jo ikke så noen jogggetur har et ikke blitt på meg..men litt tur har jeg gått herlig. ha en fin klem fra mia

    SvarSlett
  2. Joda,jeg er her! Alt står bra til,men skrivinga havna litt bak i rekka den forrige uka,men nå er jeg sterkt tilbake!!jeg ser også frem til våren,nå,det må jeg si...men til tross for det så stod vi opp til et helt nytt lag med snø i dag...jaja,heldigvis forsvant det meste i løpet av dagen. Ha det! klem fra meg.

    SvarSlett