lørdag 24. juli 2010

Masse opplevelser...

Tirsdag 6.7,atter en flott dag i sola...men på ettermiddagen er vi klar for en ny rally-gt tur på firhjuling sammen med den danske familien vi ble kjent med...akkurat like kjekt denne gangen også!

I dag hadde vi bestemt oss for å spise med en gang....skitne som vi var..da er det godt å ha en stamrestaurant hvor man alltid er velkommen,uansett antrekk...etterpå var det tilbake til hotellet...senga lokka for alle mann faktisk..

De siste dagene brukte vi til soling,bading,aquapark,tråbåt mm..jeg tok meg en alenekveld på shopping,uten unger og var inne i gamlebyen og rundtomkring til jeg tilslutt ikke var sikker på hvor jeg var...men jeg visste hvor McDonalds var,så da tenkte jeg at jehg skulle alltids finne hjem igjen med litt hjelp..

Plutselig var jeg faktisk tilbake i gata med McDonalds,flinke meg...flaks???...tja... I Egypt er det lite kriminalitet og jeg følte meg aldri redd,tiltross for at jeg gikk alene i tette smug..spørsmål om å komme inn i butikkene er det jo alltids,men det stopper stort sett der..

Tordag tok eldtesønnen min og den danske faren en tur sammen med
jeeptur,kamelridning,snorkling og shopping..mens vi damene var hjemme.. På ettermiddagen ble den danske jenta med meg og småtrolla på kameltur i ørkene med besøk hos beduinene..vi storkoste oss...
Det ble 2 deilige uker med avslapning,bading,soling,shopping,turer,opplevelser og mye,mye mer....men som med all annen moro...en dag er det slutt...bare en masse gode minner,bilder og gode opplevelser.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar