mandag 15. november 2010

Ny uke,nye muligheter.....

Mandag 15.11.10 Opp og hopp,ny uke,nye muligheter...dårlig tid i dag,så det er bare å komme i gang..mye på en gang...ungene skal på skolen,jeg skal til legen 8.4o og få sprøytene mine,9.15 skal jeg være på fysio,etterpå bærer det rett til Sola for å hente mannen min som kommer hjem fra Nordsjøen..

(Gråpus kom inn vinduet mitt i natt og tasset,purret og murret rundt meg halve natta...hun kom inn 00.30.. da var det murring og maling rundt meg en evighet før hun la seg til å sove en eller annen gang..jeg var så trøtt at jeg ikke gadd å kaste henne ned i stua...5.35.var det på`n igjen rundt hodet mitt...da var det slutt på tålmodigheten min og katta fikk en kjapp tur ned i stua...nå var det nok!!!)

Alt er forberedt,så det går så det koster...ingen tidsskjema går dunken og jeg er på alle plasser til rett tid..ikke verst synes jeg...ny dame som stakk i dag,hun stakk mye lenger ned på skinka,det gjorde mye mindre vondt og foreløbig nå i kveld er det ikke vondt i det hele tatt..forrige gang hadde jeg vondt i ei uke etterpå i hoftene..

Ventet bare 5 minutt på mannen min så kom han..kjekt å se ham igjen etter 2 uker ute..så da er hele familien samlet før Storebror drar ut igjen rundt 20.11...noen kommer og noen går kan man vel kalle det her i gården...

Ungene får endelig levert farsdagsgaven når de kommer hjem fra skolen...endelig er pappa hjemme...godt det er 3 uker til han skal ut igjen...menmen..hjemme er det hverdag,pappa eller ikke pappa..jeg og Småfrøkna skal på foreldresamtale og broremann drar på besøk til en kompis omtrent på samme tida som oss når vi går rundt 18..

Godt at hverdagen er den samme selv om pappa er der eller ikke..de vante tingene går sin gang...og godt er nå det...

71 gr N er slutt,det er også kvelden min...gubben har allerede lagt seg(var tidlig oppe i dag),så nå må jeg bare få dyra i seng,så er det natta for meg også..i mårra skal jeg på trening!!!!

1 kommentar:

  1. Gomorgen.....jaja har nå vært oppe litt da.
    litt pc nå må jo inn og se hvordan du har det...he he utrolig flink du ikke en klage fra deg Jo den katta glemte jeg!!! ingen katt eller dyr i dette huset.. noen før når ungene krevde!! det. men da slike i bur!! toog du ann!!! Ha en fin dag. klem mia (skal på trening eg og)

    SvarSlett