mandag 8. november 2010

Ny uke,trening og litt til...

Mandag 8.11.10 Ny uke,nye muligheter..opp og hopp!! Nå har jeg vært våken så mange ganger i natt og mer eller mindre våken fra klokka 4... så klokka 6.40 stod jeg opp...gadd ikke mer...hva er det som skjer nå da...???...får plutselig ikke sove om nettene,ikke middagskvilen på lørdag heller,etter så mange timer på farta og dårlig nattesøvn.. hmm...ligger lys våken...hmmm...

Ingen tvil!!! Yezzy tulla disse to nettene pga besøket..utspekulerte krapylet...min datter har passet hunden ei uke i Kristinsand for 1 eller 2 år siden...da sutra han seg til å få ligge på soverommet deres...ingenting nyttet når det gjaldt å ligge en annen plass...det var uling og sutring til de ga seg...

Så når hun kom her var han nok i god tro på at: nå får jeg ligge ved siden av henne nå også!!!...men nei..matmor er streng..alle rutiner skal holdes enten det er kongen eller slekta som kommer på besøk...men det er jo helt utrolig sier nå jeg da..

Avgårde Kåre til trening klokka 9,pjuh,bodypump,....på tide å komme i gang igjen,selv om kroppen ikke er helt god..fikk shoppa med meg 6 kalendergaver og 4 julegaver etterpå,før jeg skulle til Sola for å stusse tuppene..etterpå var det bånn gass hjem igjen for å hjelpe Småfrøkna med leksene...

Da vi satt i sofaen med leseleksene var jeg så trøtt at jeg hadde store problemer med å holde meg våken..da hun var ferdig med leksene fikk jeg 30 minutt (med mas) på sofaen før det var å hive på seg andre klær og ose avgårde til møte fra 15.30 til 18.00...etterpå var det bånn gass hjem igjen til ungene som hadde klart å varme seg Fjordland risengrynsgrøt i mikroen til middag,helt alene...

Kvelden ble så kort i kveld.....hvor ble den av...71 g N,så var den kvelden over...jaja...nå håper jeg på ei god natts søvn,i morgen får jeg besøk...gleder meg..natti folkens!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar