onsdag 29. desember 2010

Om å gjøre å holde seg på rett kjøl...

29.12.10 Våkna i 4-tida i natt..av at jeg hadde meeeegavondt i ryggen...hadde havna over på ryggen en eller annen gang i løpet av natta og blitt liggende der..med all tyngde fra overkroppen tredd nedover alle de vonde virvlene jeg har i ryggen med kreft....

..det var altså ikke lurt,nei..kan ikke beskrive hvor vondt det var,var nesten kvalm...gæli nok hvis jeg setter meg inntil en hard stolrygg ei lita stund..men t o m å ligge på ryggen på min mykeTempurmadrass noen timer går altså galt...hmmm..

Klokka er 9..føler meg i grunnen utsovet...ble bedre da jeg sov resten av natta på rett kjøl og side...høyresida..venstre side kan jeg heller ikke ligge på,da er straffen like ille i hofteområdet..akkja...Småfrøkna er allerede oppe,Broremann vekker vi litt over halv 10..han er temmelig trøtt,ja..

Flott vær i dag også..spiser frokost,som for første gang denne jula er ei skive med julesylte,ellers har det vært en yoghurt for min del..forstår ikke de som kan sitte i timevis ved frokostbordet hver morgen,for så å sitte i timevis og spise middag..hm...,etterpå tar jeg en telefon til legesenteret for å bestille ny time for sprøytene mine og nye resepter..prøver igjen i mårra klokka 13...slipper heldigvis kjeft for timen jeg glemte...hihi..greit å være fast kunde..

Jeg tar en kjapp runde med støvsuger før jeg og ungene kler oss for den daglige ski/lufteturen...Broremann er i sterk tvil om han skal være med...Narnia gikk nemlig på TV-en...men han klarte til slutt å bestemme seg og ble med..flott tur i dag også...noen knall og fall blir det,men pytt..

Far i huset har nesten middagen klar når vi kommer hjem igjen..pannekaker i dag(men jeg lagte røra før jeg gikk,så det var ikke såååå vanskelig ,da...hhihi.)..etterpå stupte jeg i kvilekassen..ahh..

Kvelden gikk fort med TV og kos,ny dag i mårra..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar